Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@23:20:47 GMT

بیش از یک میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط بهزیستی نهبندان جذب شد

تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۲۹۶۸/بیش_از_یک_میلیارد_ریال_مشارکت_مردمی_توسط_بهزیستی_نهبندان_جذب_شد

بیش از یک میلیارد ریال مشارکت مردمی توسط بهزیستی نهبندان جذب شد

مدیر اداره شهرستان بهزیستی نهبندان از جذب یک میلیارد و ۱۷۱ میلیون و ۶۲۵ هزار ریال مشارکت مردمی به صورت نقدی و غیر نقدی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، محمد بارانی ظهر امروز در جمع کارکنان اظهار داشت: بهزیستی شهرستان نهبندان در سال 95 یک میلیارد و 171 میلیون و 625 هزار ریال مشارکت مردمی به صورت نقدی و غیرنقدیجذب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اهداف سازمان بهزیستی افزود: جلب مشارکت‌های مردمی، توسعه و گسترش رفاه اجتماعی در بین معلولان، مددجویان، بی‌سرپرستان، نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در راستای رفع نیازهای جامعه هدف و کاهش هزینه‌های بهزیستی است.

مدیر اداره بهزیستی شهرستان نهبندان گفت: بهزیستی شهرستان نهبندان با همکاری جمعی از خیران و موسسات غیر دولتی تحت نظارت خود شامل آتیه، فرزندان دیار کویر، چتر احسانبیش از689 میلیون و 140 هزار ریال به صورت نقدی و بیش از482 میلیون و 512 هزار ریال به صورت غیرنقدی جلب و جذب مشارکت مردمی داشته است.

بارانی افزود: هزار و 100 خانوار در شهرستان نهبندان تحت پوشش اداره بهزیستی هستند که در طول سال در بخش‌های مختلف امور توانبخشی وامور اجتماعی از خدمات بهره‌مند می‌شوند.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند گفت: 42 نفر از مادران باردار نیازمند و دارای فرزند دوقلو سال گذشته زیر پوشش طرح بهبود تغذیه قرار گرفتند.

انتهای پیام/

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۲۹۶۸/بیش_از_یک_میلیارد_ریال_مشارکت_مردمی_توسط_بهزیستی_نهبندان_جذب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: