Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@23:02:44 GMT

شبکه ورزش | شروع دوباره‌ فوتبال ۱۲۰

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۰۵/شبکه_ورزش_شروع_دوباره_فوتبال_۱۲۰

شبکه ورزش | شروع دوباره‌ فوتبال ۱۲۰

سینما و تلویزیون>رادیو و تلویزیون - همشهری آنلاین:
تلویزیون با پخش تیزر برنامه‌ «فوتبال ۱۲۰»، از آغاز سری جدید این برنامه در شبکه ورزش خبر داد.

به گزارش ایسنا، سری جدید برنامه‌ی «فوتبال ۱۲۰» به تهیه‌کنندگی عادل فردوسی‌پور و اجرای محمد حسین میثاقی از دوم شهریور ماه به روی آنتن شبکه ورزش می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سری جدید برنامه‌ی «فوتبال ۱۲۰» از پنج‌شنبه دوم شهریور ماه به شکل هفتگی و شب‌های پنج‌شنبه به روی آنتن می‌رود.

فصل گذشته این برنامه که به بررسی فوتبال قاره سبز می‌پرداخت، هر هفته آخرین و تازه‌ترین دیدارهای لیگ‌های اروپا، لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را با هدف ارتقاء سطح دانش عمومی و تخصصی مخاطبان خود و ایجاد اوقات مفرح و شاد ورزشی با پرداختن به حواشی این دیدارها مورد بازبینی و واکاوی قرار می‌داد.

فردوسی‌پور همچنین با هدف ایجاد تعامل دوسویه و هر چه بهتر با مخاطبان خود، به نمایش فیلم‌های ارسالی آنان می‌پرداخت.

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۰۵/شبکه_ورزش_شروع_دوباره_فوتبال_۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: