Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:59:57 GMT

آغاز عملیات کلنگ زنی طرح بهسازی معابر اروندکنار

تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۶۱/آغاز_عملیات_کلنگ_زنی_طرح_بهسازی_معابر_اروندکنار

آغاز عملیات کلنگ زنی طرح بهسازی معابر اروندکنار

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مرتضی زاهدی شهردار اروند کنار امروز درمراسم  کلنگ زنی طرح بهسازی معابر و شبکه جمع آوری آب های سطحی اروندکنار که از  سوی منطقه آزاد اروند برگزار شد، گفت: ۱۳ پل که در این شهر  احداث شده اند در این زمان فرسوده شده و همین مسئله تردد بر روی آن ها را مشکل و خطرساز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای نوسازی این پل ها ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که تامین این مبلغ توسط شهرداری ممکن نیست.

شهردار اروند کنار پیوستن این شهر به محدوده منطقه آزاد اروند را خواسته به حق مردم این منطقه برشمرد.

 عملیات کلنگ زنی طرح بهسازی معابر و شبکه جمع آوری آب های سطحی شهر اروندکنار با اعتبار ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/د

آسفالت معابر اروندکنار

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۶۱/آغاز_عملیات_کلنگ_زنی_طرح_بهسازی_معابر_اروندکنار را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: