Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-29@08:37:10 GMT

نجات 7بیمار با اهدا اعضاي جوان بابلي

تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۶۹/نجات_۷بیمار_با_اهدا_اعضای_جوان_بابلی

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، با اهدای اعضای مرحوم علی رضا علیزاده نشلی فرزندغلامرضا 21ساله اهل روستای بالا سفیدطوربندپی غربی  جان 7 بیمار را نجات یافت.

این جوان 21ساله فرزند اول خانوده وپهلوان کشتی بود که با اتفاق دوستش باموتوردرجاده بابلسرنرسیده به میدان پازواری امیرکلاد دچارحادثه شد.  که  دربیمارستان شهید بهشتی بابل بستری شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وبعد ازاعلام مرگ مغزی در شب ضربت خوردن بارضایت خانواده درماه مبارک رمضان همراه با تیم پیوند اعضا به  تهران مراجعه وبعد ازروند پزشکی 7 عضو این مرحوم به بیمارانی که درحالت انتظاربرای پیوندبودند اهداشد .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۶۹/نجات_۷بیمار_با_اهدا_اعضای_جوان_بابلی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: