Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-28@11:18:11 GMT

وعده های محقق نشده دولت در حوزه مسکن / وضعیت مسکن کشور ملتهب است

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۷۷/وعده_های_محقق_نشده_دولت_در_حوزه_مسکن_وضعیت_مسکن_کشور_ملتهب_است

وعده های محقق نشده دولت در حوزه مسکن / وضعیت مسکن کشور ملتهب است

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: در صورت اجرایی شدن طرح جامع مسکن مشکلات این حوزه در کشور حل خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی افتخاری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، وضعیت مسکن در چهار ساله گذشته دولت را ناموفق برشمرد و اظهار داشت: دولت باید اقدامات اساسی در حوزه مسکن داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اکنون نیاز به مسکن از دغدغه های اصلی مردم است، افزود: باید ساز و کارهایی اصولی و منطقی را در حوزه مسکن فعال کنیم تا منجر به خانه دار شدن مسکن جویان شود.
نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر انسجام بیشتر دولت در حوزه مسکن گفت: قرار بود طرح جامع مسکن اجرایی شود که در صورت اجرایی شدن مشکلات حوزه مسکن حل خواهد شد.


عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گره گشایی مشکلات مسکن منوط به طرح برنامه است، اظهار کرد: تا زمانی که طرح جامع مسکن با توجه به وضعیت فعلی بازار حل نشود گره های موجود در وضعیت مسکن باز نخواهد شد.


حجت الاسلام افتخاری با اشاره به ملتهب بودن وضعیت مسکن متذکر شد: قرار بود تسهیلاتی به مسکن جویان پرداخت شود اما نشده که موارد مذکور بازار مسکن را دچار التهاب کرده است.
وی همچنین به محقق نشدن زیرساخت های لازم در حوزه مسکن اشاره داشت و گفت: مقرر شده بود امکانات و زیرساخت هایی برای مسکن ایجاد شود اما این مهم نیز محقق نشده است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۷۷/وعده_های_محقق_نشده_دولت_در_حوزه_مسکن_وضعیت_مسکن_کشور_ملتهب_است را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: