Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:52:12 GMT

استاندار کرمان با خانواده شهید دهقان‌ اناری دیدار کرد

تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۸۳/استاندار_کرمان_با_خانواده_شهید_دهقان_اناری_دیدار_کرد

استاندار کرمان با خانواده شهید دهقان‌ اناری دیدار کرد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رزم حسینی استاندار کرمان به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور در منزل خانواده شهید محمدسعید دهقان‌اناری از شهدای نظم و امنیت استان کرمان با پدر و مادر این شهید بزرگوار ابراز همدردی کردند.

۱۹ فروردین ، سارقین با سلاح سرد (چاقو) به سمت ماموران و سرباز وظیفه حمله ور شدند که با مقاومت و جان فشانی ماموران در محل حادثه دستگیر شدند ، گرچه سرباز وظیفه محمد سعید دهقان اناری پس از حادثه به بیمارستان منتقل شد اما چاقو دقیقا روی شریان شاهرگ اصلی بیمار اصابت کرده و بیمار پس از یک ماه کما ، شامگاه پنجشنبه به درجه رفیع شهادت نایل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رزم‌حسینی استاندار کرمان همچنین با خانواده سردار شهید «منصور حسنی» که در سال 65 به درجه رفیع شهادت نایل آمد و مادر شهید محمدجواد صادقی‌نژاد ، دیدار و گفت‌و گو کرد.

انتهای پیام/س

دیدار استاندار کرمان با خانواده شهید دهقان‌ اناری  

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۸۳/استاندار_کرمان_با_خانواده_شهید_دهقان_اناری_دیدار_کرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: