Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@03:44:41 GMT

آخرین قیمت خودروهای داخلی در رکود بهاری+جدول

تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۹۴/آخرین_قیمت_خودروهای_داخلی_در_رکود_بهاری_جدول

آخرین قیمت خودروهای داخلی در رکود بهاری+جدول

به گزارش جام جم آنلاین، با توجه به وقوع آتش‌سوزی در یکی از قطعه سازان بزرگ داخلی انتظار می‌رفت بازار خودرو ملتهب باقی بماند و تا حدودی هم قیمت برخی خودروها به صورت مقطعی بالا رفت، اما با نزدیک شدن به زمان انتخابات و ایام ماه مبارک رمضان سبب شد تا روز بروز از میزان سفرهای برون شهری کاسته شود و به همین سبب بازار معاملات خودرو با رکود نسبی مواجه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر تنها خریداران خودروهای تندر و پارس تندر با افزایش نیم میلیون تومانی قیمت مواجه هستند و باقی خودروها با کاهش چندصد هزار تومانی و یا افزایش بسیار کمی عرضه می‌شوند و صد البته هم‌اکنون تقاضای بسیار کمی برای خرید خودرو با توجه به شرایط عنوان شده وجود دارد.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2829890306859030630 برچسب‌ها : خودرو قیمت آخرین قیمت خودروهای داخلی لینک کوتاه :

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها لحظه قتل دختر جوان در کرمانشاه+فیلم دنا معمولی با دناپلاس چه تفاوتی دارد؟+عکس پیکرهای جانباختگان فاجعه معدن گلستان +عکس خودروی جدید نیسان برای بازار ایران +عکس تصاویر غم انگیز از نگاه های خانواده ها و کارگران فاجعه معدن گلستان جانشین ولیعهد عربستان : ایران را میدان جنگ می کنیم کیک تولد جالب آتیلا پسیانی + عکس سوره مائده اجرای قصاص را متوقف کرد +عکس سنگ صبور پژمان جمشیدی کیست؟ + عکس اختلاف زناشویی ترامپ و ملانیا علنی شد لیست همه پربازدیدها برگزیده ها جا خوش کردن مار در اجاق گاز آخرین قیمت خودروهای داخلی در رکود بهاری+جدول اهالی فرهنگ و هنر از رییس جمهور آینده چه انتظاری دارند؟ جشنواره آش با عکس کارگران درباره نشت گاز هشدار داده بودند / با خاطیان برخورد شود/ معدنچی ها نه حقوق می گرفتند نه بیمه داشتند! کدام عوامل بیش از همه باعث حواس‌پرتی راننده می‌شوند؟ خودروی جدید نیسان برای بازار ایران +عکس بوکسور مسلمان برنده نبرد حجاب شد + عکس پنجمین قدرت نظامی جهان با 423 تانک! +عکس نمایی از یک طبیعت زیبا آخرین مطالب همه سایت 13:32 اعترافات تازه برد پیت درباره جدایی از آنجلینا جولی 13:24 اسامی جانباختگان حادثه معدن آزادشهر اعلام شد 13:12 جا خوش کردن مار در اجاق گاز 12:52 آخرین قیمت خودروهای داخلی در رکود بهاری+جدول 12:51 حادثه دلخراش معدن در گلستان اینجانب را داغدار و مصیبت‌زده کرد 12:40 پخش 11 هزار و 130 عنوان برنامه رادیویی در سال 95 12:38 یک دقیقه سکوت در دیدارهای هفته پایانی لیگ فوتبال 12:38 جایگاه پنجمی فوتبال ساحلی ایران در رنکینگ جهانی 12:34 اهالی فرهنگ و هنر از رییس جمهور آینده چه انتظاری دارند؟ 12:34 حاشیه‌های پیش‌فروش خودروی جدید دنا پلاس! فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۹۴/آخرین_قیمت_خودروهای_داخلی_در_رکود_بهاری_جدول را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: