Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@07:29:37 GMT

وداع با پیکر مدیرعامل تأمین اجتماعی در گرگان

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۳۰۹۵/وداع_با_پیکر_مدیرعامل_تأمین_اجتماعی_در_گرگان

وداع با پیکر مدیرعامل تأمین اجتماعی در گرگان

مراسم وداع با پیکر مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و معاون پارلمانی این سازمان از دقایقی پیش با حضور مسئولان ملی و استانی در گرگان آغاز شد.

به گزارش تسنیم از گرگان، مراسم وداع با پیکر سیدتقی نوربخش مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و عبدالرحمن تاج‌الدین معاون پارلمانی سازمان تأمین اجتماعی از دقایقی پیش با حضور وزیر کار، تعاون و رفاع اجتماعی و دیگر مسئولان ملی و استانی از مقابل بیمارستان حکیم جرجانی گرگان آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیکر مطهر این 2 مرحوم قرار است پس از این مراسم برای تشییع و خاکسپاری به تهران منتقل شود.

سیدتقی نوربخش و عبدالرحمن تاج‌الدین از همراهان وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر به گرگان بودند که عصر دیروز بر اثر تصادف در محور کردکوی ــ گرگان مصدوم شدند و در بیمارستان جان خود را از دست دادند.

متأسفانه تلاش‌های تیم پزشکی برای نجات جان این دو نفر اثرگذار نبود و به‌ علت شدت جراحات جان خود را از دست دادند.

همچنین خلیل حنیف معاون امور استان‌های وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی نیز در این تصادف به شدت مصدوم شد که در بیمارستان 5 آذر گرگان بستری و شرایط مساعدی دارد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۳۰۹۵/وداع_با_پیکر_مدیرعامل_تأمین_اجتماعی_در_گرگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: