Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@06:33:12 GMT

بارش برف و باران در 21 استان از امروز

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۲۶/بارش_برف_و_باران_در_۲۱_استان_از_امروز

بارش برف و باران در 21 استان از امروز

رکنا: کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز و فردا در 21 استان کشور برف و باران می بارد.

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، کبری رفیعی در این باره اظهار داشت: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، غربی، کردستان، سواحل خزر، چهارمحال و بختیاری، کرمانشاه، شمال خوزستان، لرستان، اصفهان، یزد، کهگیلویه و بویر احمد، تهران، خراستان رضوی، البرز، زنجان، قزوین، سمنان و قم برف و باران می‌بارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بارش‌ها به علت وزش باد در نقاط کوهستانی به ویژه شمال شرق کشور باعث ایجاد کولاک می‌شود.

وی ادامه داد: فردا برای یزد، خراسان جنوبی، بخش هایی از هرمزگان،فارس و کرمان هم بارش پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: دهه آخر بهمن بیشترین بارش ها در جنوب و جنوب شرق کشور می بارد و زمان طلایی بارش برای استان های کرمان، هرمزگان و سیستان وبلوچستان محسوب می شود.

رفیعی در مورد هوای استان خوزستان گفت: از شدت گرد و غبار در این استان کاسته شده و از عصر امروز بارش رگباری در این استان رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی افزود: از فردا و به ویژه دوشنبه دما در نیمه شمالی کشور کاهش یافته و در بسیاری از استان ها دمای هوا به زیر صفر می رود.

وی با اعلام کاهش دما در استان تهران گفت: علاوه بر بارش برف و باران در این استان،در جاده های کوهستانی بارش برف رخ می دهد. به افرادی که ضرورتی برای سفر ندارند، توصیه می شود امروز و فردا در جاده های کوهستانی کشور تردد نکنند. برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

 

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۲۶/بارش_برف_و_باران_در_۲۱_استان_از_امروز را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: