Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-18@08:30:07 GMT

کشف قاچاق 22 تن گوجه و 2 هزار لیتر سوخت

تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۳۳/کشف_قاچاق_۲۲_تن_گوجه_و_۲_هزار_لیتر_سوخت

گمرک جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: ماموران گمرک پرویز خان و بازرگان با رصد یک محموله تجاری 22 هزار و 200 کیلوگرم گوجه فرنگی و دو هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف کردند.

به گزارش ایرنا از گمرک جمهوری اسلامی ایران، ماموران گمرک پرویزخان با رصد یک محموله تجاری و کنترل و رهگیری اطلاعات محموله از طریق سامانه های هوشمند الکترونیکی، به بررسی و ارزیابی محموله اقدام کردند و پس از بازرسی مشخص شد 22 هزار و 200کیلوگرم گوجه فرنگی بوته ای، به نام گوجه فرنگی گلخانه ای اظهار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محموله کشف شده، پس از توقیف برای انجام مراحل قضایی به مرجع رسیدگی کننده تحویل شد.

صادرات گوجه فرنگی از نوع بوته ای یا فضای باز ممنوع و صادرات این کالا از نوع گلخانه ای بلامانع است.

جلوگیری از خروج ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران گمرک بازرگان
بر اساس این گزارش، ماموران گمرک بازرگان با استفاده از دستگاه ایکس ری متوجه سوخت اضافی در کانتینر کامیون کامل بار صادراتی شدند و از خروج ۲ هزار لیتر مواد سوختی به وسیله سه دستگاه کامیون ترکیه ای جلوگیری کردند.

این کامیون های حامل بار صادراتی به مقصد ترکیه بود که ماموران گمرک توانستند با استفاده از ایکس ری دو هزار لیتر سوخت قاچاق را کشف و ضبط کنند.

اخیرا میزان کشفیات مواد سوختی در گمرکات افزایش یافته است و در هفته های اخیر ماموران گمرک بارها از محموله های مختلف مواد سوختی کشف و ضبط کرده اند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۳۳/کشف_قاچاق_۲۲_تن_گوجه_و_۲_هزار_لیتر_سوخت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: