Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@13:11:00 GMT

شعبه بیمه ایران معین در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۴۹/شعبه_بیمه_ایران_معین_در_منطقه_ویژه_اقتصادی_لامرد_افتتاح_شد

شعبه بیمه ایران معین در منطقه ویژه اقتصادی لامرد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، شعبه بیمه ایران معین باحضور آهار مدیر سایت منطقه ویژه اقتصادی صنایع انرژی‌بر لامرد، اسدالهی‌فرماندار لامرد، مدیران واحدهای داخلی‌ منطقه ویژه و مسئولان و معتمدین محلی افتتاح شد.

شعبه بیمه ایران معین به عنوان اولین دفتر نمایندگی بیمه در منطقه ویژه اقتصادی لامرد به ارائه خدمات بیمه ای می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فریده قائدی مسئول شعبه بیمه ایران معین کد ۲۱۱۶۶ در منطقه ویژه اقتصادی لامرد؛ تمامی بیمه نامه ها معاف از مالیات بر ارزش افزوده و عوارض شهرداری هستند.

وی ادامه داد: شعبه بیمه ایران معین در منطقه ویژه اقتصادی لامرد آمادگی صدور تمامی بیمه نامه ها را دارد.

لازم به ذکر است شرکت بیمه ایران معین به عنوان بزرگترین شرکت بیمه‌ای ثبت شده در مناطق آزاد تجاری و ویژه اقتصادی ، با سرمایه شرکت سهامی بیمه ایران در سال ۸۲ تاسیس شد.

 

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۴۹/شعبه_بیمه_ایران_معین_در_منطقه_ویژه_اقتصادی_لامرد_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: