Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-26@18:36:26 GMT

بهره برداری از ۸۲۱ طرح عمرانی در هفته دولت در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۵۲/بهره_برداری_از_۸۲۱_طرح_عمرانی_در_هفته_دولت_در_هرمزگان

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ استاندار هرمزگان در نشست خبری گفت: بیش از هزار میلیارد تومان از طرح‌های هفته دولت با سرمایه گذاری بخش خصوصی است
فریدون همتی افزود: مهمترین این طرح‌ها مرحله نخست آب شیرینکن ۱۰۰ هزار مترمکعبی بندرعباس با ظرفیت ۲۰ هزار مترمکعب در شبانه روز و نیروگاه ۲۳۵ مگاواتی منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: بیشترین طرح‌های هفته دولت به بخش‌های مسکن، عمران شهری و روستایی و بهداشت و درمان است
وی افزود: امسال عملیات ساخت ۱۰ طرح بزرگ ملی با سرمایه گذاری بیش از ۱۵ میلیارد دلار در هرمزگان آغاز می‌شود.
استاندار هرمزگان گفت: ۴ واحد پتروشیمی، یک واحد نیروگاه ۵ هزار و ششصد مگاواتی و یک سایت آب شیرینکن از مهمترین طرح‌های بزرگ ملی است که ساخت آن‌ها امسال در هرمزگان آغاز می‌شود.
فریدون همتی افزود: ایجاد دوهزار و ۵۰۰ هکتار فضای جدید به منطقه ویژه اقتصادی بندرعباس برای سرمایه گذاری‌های بیشتر، ایجاد کنسرسیوم با حضور صندوق بازنشستگی کشور، فولاد مبارکه اصفهان و شرکت معدنی و صنعتی گل گهر برای تکمیل زنجیره تولید فولاد و رسیدن به ظرفیت تولید ۱۰ میلیون تن فولاد درسال در استان، ایجاد شهرک پتروشیمی با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و آغاز ساخت مرحله چهارم پالایشگاه ستاره خلیج فارس در سال ۹۸ از مهمترین برنامه‌های استان است.
از دوم شهریور به مناسبت سالروز شهادت مظلومانه شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت نام گذاری شده است
وی همچنین با اشاره به شایعه‌های حضور کشتی‌های چینی در آب‌های سرزمینی کشورگفت: با بررسی‌های صورت گرفته متوجه شدیم که این شناور‌ها در مالکیت صیادان ایرانی است و مجوز صید این شناور‌ها در عمق ۲۰۰ متری دریا و فاصله بیشتر از ۱۲ مایلی ساحل به صیادان ایرانی داده شده است
وی افزود: این صیادان باید صید‌های خود را در ساحل ایران تخلیه کنند و بنابراین هیچ ماهی صید شده از سوی این شناور‌ها به خارج از ایران منتقل نمی‌شود.
استاندار هرمزگان گفت: البته موضوع کاهش منابع غذایی ماهیان موجود در فاصله کمتر از ۱۲ مایلی ساحل بر اثر صد این شناور‌های بزرگ در حال بررسی است.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۵۲/بهره_برداری_از_۸۲۱_طرح_عمرانی_در_هفته_دولت_در_هرمزگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: