Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:23:47 GMT

تردد خودروها در 2 مسیر کوهستانی زنجان با زنجیر چرخ صورت می گیرد

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۴۵۴/تردد_خودروها_در_۲_مسیر_کوهستانی_زنجان_با_زنجیر_چرخ_صورت_می_گیرد

تردد خودروها در 2 مسیر کوهستانی زنجان با زنجیر چرخ صورت می گیرد

زنجان - ایرنا - رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تردد خودروها در مسیرهای ارتباطی زنجان - طارم و زنجان - تهم - چورزق با زنجیر چرخ انجام می شود.

سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از اواخر شب گذشته در این مسیرهای ارتباطی آغاز شده بود موجب شد تا تردد خودروها به دلیل لغزندگی سطح جاده به کندی و با سختی صورت گرفته و بدون زنجیرچرخ امکانپذیر نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: عوامل پلیس راه زنجان به خودروهایی که فاقد زنجیر چرخ هستند اجازه تردد در این 2 مسیر ارتباطی را نمی دهند و عوامل راهداری نیز با انجام عملیات برف روبی و نمک پاشی سعی دارند تا تردد خودروها در این مسیر، سهل و مطمئن تر شود.
شیرمحمدی افزود: تردد خودروها در محدوده گردنه پاپایی در مسیر ارتباطی زنجان - بیجار نیز به دلیل وجود مه به کندی و با احتیاط صورت می گیرد و از رانندگان عبوری از این مسیر انتظار می رود از چراغ های مه شکن استفاده کنند.
وی تصریح کرد: اغلب مسیرهای ارتباطی این استان به دلیل بارش برف و باران لغزنده است و لازم است رانندگان از سرعت غیرمجاز اجتناب کنند و به قوانین و مقررات راهنمایی توجه بیشتری داشته باشند.
به گزارش ایرنا، استان زنجان پنج هزارو 840 کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این مقدار، 200 کیلومتر آزاد راه، 113 کیلومتر بزرگراه، 342 کیلومتر راه اصلی و 974 کیلومتر راه فرعی است.
6084/6085
خبرنگار: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۴۵۴/تردد_خودروها_در_۲_مسیر_کوهستانی_زنجان_با_زنجیر_چرخ_صورت_می_گیرد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: