Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@10:23:35 GMT

راه اندازی نرم افزار جامع اطلاع رسانی سفیران سلامت در زنجان

تاریخ انتشار: ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۵۰۵/راه_اندازی_نرم_افزار_جامع_اطلاع_رسانی_سفیران_سلامت_در_زنجان

راه اندازی نرم افزار جامع اطلاع رسانی سفیران سلامت در زنجان

خبرگزاری شبستان: نرم افزار جامع اطلاع رسانی سفیران سلامت همزمان با هفته سلامت در معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زنجان راه اندازی شد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، نرم افزار جامع اطلاع رسانی سفیران سلامت برای اطلاع رسانی سریع و روزآمد به سفیران سلامت و در قالب نسخه های اندروید و iOS به طور رایگان در دسترس است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

خودمراقبتی با حفظ و ارتقای سلامت فرد و خانواده او ، سبب افزایش کیفیت زندگی و کاهش بروز بیماریها می شود که برای اشاعه این فرهنگ در خانواده های ایرانی، یک نفر از هر خانواده به عنوان سفیر سلامت انتخاب و آموزش داده می شود.

 

براساس این برنامه ، سفیران سلامت، افرادی داوطلب از خانواده ها هستند که با فراگیری آموزش های کوتاه مدت و با ابزار علمی که در اختیارشان قرار می گیرد، مراقبت از خود و افراد خانواده را برعهده گرفته و نسبت به انتقال آموخته هایشان در جامعه کوچک پیرامون خود مسئولانه اقدام می نمایند .

 

برای برقراری ارتباط مداوم با سفیران سلامت، نرم افزار تلفن همراه جامع آموزش و اطلاع ر سانی " سفیران سلامت" به سفارش وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طراحی و از سوی گروه آموزش و ارتقای سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان راه اندازی شد که محتوای آموزشی و مقالات بهداشتی آن به صورت روزانه بارگذاری می شود.

 

این نرم افزار، هم اکنون از پایگاه اینترنتی www.shames.ir قابل دانلود است و علاقمندان می توانند پس از مراجعه به این پایگاه اینترنتی و انتخاب استان زنجان، نرم افزار سفیر سلامت دانشگاه علوم پزشکی زنجان را دانلود و بر روی تلفن همراه خود نصب کنند.

 

با توجه به بارگذاری دیگر نسخه های نرم افزار در پایگاه اینترنتی سفیر سلامت که مربوط به سایر استان های کشور است، لازم است علاقمندان در استان زنجان، نسخه مربوط به همین استان را دانلود کنند تا از محتوای ویژه سلامت در زنجان، بهره مند شوند.

 

با نصب و ثبت نام و استفاده از این نرم افزار، کاربر می تواند آخرین اطلاعیه ها ، اخبار و مقالات ، مسابقات عکاسی و گالری تصاویر معاونت بهداشت، درخصوص برنامه ملی خودمراقبتی و سایر اطلاعات بهداشتی و اخبار سلامتی را مشاهده نماید و پس از آن با درج هر اطلاعیه و خبر جدید در نرم افزار، از ثبت اطلاعیه و اخبار جدید اطلاع یابد.

 

اشتراك گذاری تصاویر، اخبار و رسانه های سلامت و دیگر موارد توسط کاربران ، اطلاع رسانی در رابطه با بیماری های خاص منطقه ای، اطلاع رسانی برای پیشگیری از بیماری های بومی، اعلام هشدارهای پزشکی به سفیران سلامت منطقه، تولید محتوای مفید و مناسب و فرهنگ سازی با برگزاری مسابقه عکاسی، اطلاع رسانی تخصصی در مورد مسائل سلامتی و بهداشتی در هر منطقه از کشور، از قابلیت های این نرم افزار است.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۵۰۵/راه_اندازی_نرم_افزار_جامع_اطلاع_رسانی_سفیران_سلامت_در_زنجان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: