Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@20:33:16 GMT

مدل هاي پرده جديد و خاص براي اتاق هاي پذيرايي لوکس

تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۴۵۵۶/مدل_های_پرده_جدید_و_خاص_برای_اتاق_های_پذیرایی_لوکس

خبرگزاري آريا - مدل هاي پرده جديد, در اين مطلب با انواع مدل پرده جديد براي اتاق هاي پذيرايي لوکس و مدرن آشنا خواهيد شد. اميدواريم انواع مدل پرده جديد و زيبا مورد پسندتان قرار بگيرد .
مدل هاي پرده جديدمدل هاي پرده جديد , دکوراسيون سالن پذيرايي با پرده اي شيک و زيبا تکميل مي شود. انتخاب مدل پرده به سليقه خانواده و سبک دکوراسيون پذيرايي منزل بستگي دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين مطلب با انواع مدل پرده جديد براي اتاق هاي پذيرايي لوکس و مدرن آشنا خواهيد شد.

مدل هاي پرده جديد وشيک براي سالن پذيراييبه هنگام ديزاين سالن پذيرايي يکي از مواردي که در زيبايي دکوراسيون پذيرايي تاثير گذار است، مدل پرده مي باشد چرا که جلوه خاصي به دکوراسيون داخلي خانه مي بخشد. علاوه بر اينکه اثر به سزايي در زيباتر شدن اتاق پذيرايي دارد، ميزان ورود نور به سالن را هم کنترل مي کند. پرده پذيرايي، رنگ ها، مدل ها و طرح هاي مختلفي دارد. پرده اي را انتخاب کنيد که با دکوراسيون و ساير لوازم هماهنگي داشته باشد و ويژگي خاصي به سالن پذيرايي شما بدهد و آن را دلچسب کند.
مدل هاي پرده جديد، شيک و لوکس را در تصاوير زير مشاهده کنيد.


پرده ست شده با لوازم پذيرايي


مدل پرده شيک و جديد 2017

پرده طرح دار ساده و شيک
بعضي از افراد خواهان مدل پرده هاي ساده هستند و تمايلي نسبت به پرده ها با مدل هاي پر زرق و برق ندارند. زيرا جذابيت و زيبايي را در سادگي مي بينند. از طرفي استفاده از مدل پرده ساده براي بعضي از دکوراسيون ها موجب توازن شده و از شلوغي آن مي کاهد.

انواع پرده ساده و جديد پذيرايي

پرده اي جذاب و زيبا براي اتاق پذيرايي خانه هاي ايراني

براي فضاهايي که نورگير نيستند,
انتخاب پرده هاي حرير و يا تور گزينه هاي مناسبي براي افزايش نور سالن مي باشند.

پرده شيک و جديد با ارتفاع زياد


انواع پرده با دستک جديد

مدل پرده ايراني و جديدهمان طور که گفتيم مدل پرده در سالن پذيرايي و زيباتر نشان دادن آن مهم است.
بنابراين در ميان پرده هاي جديد و مدرن پرده اي که مناسب سبک دکوراسيونتان مي باشد را، انتخاب کنيد. اميدواريم انواع مدل پرده جديد و زيبا مورد پسندتان واقع شده باشد و از آن ها براي انتخاب پرده اتاق پذيرايي خود الگو گرفته باشيد.
زيبايي خانه

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۴۵۵۶/مدل_های_پرده_جدید_و_خاص_برای_اتاق_های_پذیرایی_لوکس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: