Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@03:54:57 GMT

گروه «پارلا» در تالار وحدت کنسرت می دهد/ اجرایی برای بانوان

تاریخ انتشار: ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۵۹۰۱/گروه_پارلا_در_تالار_وحدت_کنسرت_می_دهد_اجرایی_برای_بانوان

گروه «پارلا» در تالار وحدت کنسرت می دهد/ اجرایی برای بانوان

گروه موسیقی «پارلا» همزمان با رویداد «تبریز ۲۰۱۸» در کنسرتی ویژه بانوان میزبان علاقه مندان موسیقی ایرانی در تالار وحدت خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری مهر، ماریا یزدانی سرپرست گروه موسیقی «پارلا» با اشاره به جزییات کنسرتی که قرار است برگزار کنند، گفت: گروه موسیقی «پارلا» پس از اجرای موفق سال قبل که با استقبال خوب علاقه مندان مواجه شد روز ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۷ همزمان با عید نیمه شعبان در تالار وحدت تهران، دومین کنسرت رسمی خود را اجرا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از تشکیل این گروه ایفای نقش موثر بانوان هنرمند در حفظ و اشاعه موسیقی اصیل آذربایجانی و نیز صیانت از فرهنگ غنی اقوام ایرانی است. این کنسرت به همت موسسه ندای ایماژ تبریز و با همکاری مؤسسه هنر ماندگار قرن برای دومین بار برگزار می شود. به هر حال ما امیدواریم با حمایت های مسئولان فرهنگی استان آذربایجان شرقی، همزمان با رویداد فرهنگی «تبریز ۲۰۱۸» بتوانیم کنسرت قابل قبولی را برای دوستداران موسیقی آذری ارایه دهیم.

یزدانی در پایان درباره رپرتوار اجرایی کنسرت گفت: در این برنامه قطعاتی چون «تئزگل»، «ساری گلین»، «سامان یولو»، «تئللرینی یان دارا قئز»، «جان مریم»، «یاندیردین قلبیمی»، «آمان اوچو»، «داشلی قالا»، «لاچین»، «شکار آهو» اجرا خواهد شد. ضمن اینکه فاطمه محمدی طراحی و کارگردانی حرکات آیینی، غلامرضا میرزازاده تهیه کننده، حسن خجسته تنظیم کننده و زهرا احمدی مجری، گروه اجرایی کنسرت پیش رو را تشکیل می دهند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۵۹۰۱/گروه_پارلا_در_تالار_وحدت_کنسرت_می_دهد_اجرایی_برای_بانوان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: