Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@22:10:12 GMT

نخستین استخر شهرستان گتوند با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۰۲۰/نخستین_استخر_شهرستان_گتوند_با_حضور_وزیر_ورزش_و_جوانان_افتتاح_شد

نخستین استخر شهرستان گتوند با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد

گتوند - ایرنا - نخستین استخر شهرستان گتوند عصر روز جمعه با حضور وزیر ورزش و جوانان افتتاح شد.

مسعود سلطانی فر روز جمعه در سفری یک روزه از طریق فرودگاه اهواز وارد خوزستان شد.در این سفر 30 پروژه عمرانی ورزشی در شهرستان مختلف خوزستان افتتاح می شود و به مشکلات ورزش استان نیز رسیدگی خواهد شد.
فرماندار شهرستان گتوند روز جمعه در حاشیه افتتاح استخر این شهر به خبرنگار ایرنا گفت: استخر گتوند از نظر تجهیزات استاندارد بوده که ساخت آن از سال 1389 آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علی خدری غریبوند افزود: این استخر در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و زیر بنابی 2 هزار و 500 متر مربع و با اعتباری بالغ بر 25 میلیارد ریال از محل منابع مالی وزارت نفت ساخته شده است.
این استخر که به نام شهدای تاج بخش از شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم گتوند نامگذاری شده علاوه بر فضای مناسب برای ورزش بزرگسالان و کودکان ، مجهز به جکوزی و سونای خشک می باشد.
شهرستان گتوند با 74 هزار نفر جمعیت دارای 2 بخش مرکزی و عقیلی و پنج شهر و 45 روستاست.
6068/7467
خبرنگار: باقر ابراهیمی ** انتشار:محمدعلی فریدپناه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۰۲۰/نخستین_استخر_شهرستان_گتوند_با_حضور_وزیر_ورزش_و_جوانان_افتتاح_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: