Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@13:07:19 GMT

یادواره شهدای بسیج حوزه امام محمد باقر (ع) اردبیل

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۶۱۰۸/یادواره_شهدای_بسیج_حوزه_امام_محمد_باقر_ع_اردبیل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از اردبیل، در این مراسم معنوی که بدری نماینده مردم اردبیل نیر نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی هم حضور داشت فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان گفت: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار همواره درصدد توطئه برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است اما به برکت رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری و هوشیاری ملت انقلابی همیشه شکست خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سردار بابازاده به قدرت جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمن که به دلیل قدرت موشکی و نظامی ایران از حمله نظامی مایوس شده است سعی می کند با برهم زدن انسجام داخلی از طریق دامن زدن به مسائل قومی، تجزیه طلبی، ایجات شبهات دینی و مذهبی و جنگ فرهنگی و نیز ایجاد مشکلات اقتصادی و جنگ روانی برعلیه نظام مقدس جمهوری اسلامی این کشور را از پای درآورد غافل از اینکه این ملت با تاسی از ابا عبدالله الحسین(ع) هیچگاه تن به ذلت نخواهد داد.
در ادامه این مراسم سرود خوانده و نوحه سرایی شد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۶۱۰۸/یادواره_شهدای_بسیج_حوزه_امام_محمد_باقر_ع_اردبیل را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: