Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@10:13:27 GMT

سوپرایز وحشتناک عروس و داماد بیچاره را روانه بیمارستان کرد! + فیلم

تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۶۴۵/سوپرایز_وحشتناک_عروس_و_داماد_بیچاره_را_روانه_بیمارستان_کرد_فیلم

سوپرایز وحشتناک عروس و داماد بیچاره را روانه بیمارستان کرد! + فیلم

‍‍‍‍‍‍

 به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  درست است که حادثه خبر نمی‌کند اما گاهی اوقات برخی حرکات و رفتارهای خود ماست که باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار زندگی‌مان می‌شود.

در خبری با همین حال و هوا، عروس و داماد ترکی را ببینید که برای جذابیت بیشتر مراسم عروسی‌شان دست به اقدامی عجیب و خطرناک زدند؛ اقدامی که در نهایت به جای سورپرایز کردن حاضران، مهمان‌ها را شوکه و عروس و داماد بیچاره را روانه بیمارستان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این عروس و داماد برای لحظه ورود خود به سالن عروسی، قایق تزیین شده‌ محرکی را انتخاب کردند که در حالتی خطرناک از سقف آویزان شده بود. قایق حامل زوج توسط چند نقاله روی ریلی کشیده می‌شد و بدین ترتیب عروس و داماد می‌توانستند به صورتی کاملا منحصر بفرد در بالای سر مهمان‌ها حاضر شوند!

 اما ادامه این ورود رویایی طبق روند پیش‌بینی‌شده طی نشد و پاره شدن یکی از تسمه‌ها با سقوط وحشتناک این عروس و داماد بر روی مهمان‌های بیچاره همراه شد!

   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

   انتهای پیام/ لحظه خنده‌دار سقوط عروس و داماد در مراسم ازدواجشان !

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۶۴۵/سوپرایز_وحشتناک_عروس_و_داماد_بیچاره_را_روانه_بیمارستان_کرد_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: