Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-28@13:03:31 GMT

تقویت وحدت بین مردم، دست آورد کنگره شهدای قزوین

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۶۶۸/تقویت_وحدت_بین_مردم_دست_آورد_کنگره_شهدای_قزوین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز قزوین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه وحدت اقشار مختلف مردم را یکی از دست آورد‌های کنگره سه هزار شهید استان بیان کرد و گفت: مردم نشان دادند زمانی که نام شهید به میان می‌آید با هر سلیقه‌ای همه در میدان بزرگداشت شهدا حضور دارند.
امام جمعه قزوین افزود: این کنگره با اجازه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در قزوین کار خود را آغاز کرد، در حالی که در برخی از استان‌ها یک روزه یا دو روزه برگزار می‌شود در استان قزوین در پنج روز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گفته نماینده ولی فقیه در قزوین، در هر روزی از این پنج روز، یکی از اقشار حضور پیدا کردند که فرهنگیان، دانش آموزان، دانشگاهیان، بانوان و خانواده‌های معزز و مکرم شهدا از جمله آن‌ها بودند و برنامه‌های آن در این مدت متنوع برگزار شد. وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در جمع دست اندرکاران و برگزارکنندگان این مراسم، ادامه داد: شهدا مایه رونق حیات معنوی جامعه هستند و خوشبختانه استان قزوین با پرورش شهدای شاخصی چون رجایی، بابایی، حسن پور نقش مهم و تاثیرگذاری از خود در دفاع مقدس نشان داد.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی خاطرنشان کرد: ادامه راه انبیاء و ائمه، حضور در مساجد و برپایی نماز جماعت، امر به معروف و نهی از منکر، پشتیبانی از مردم مظلوم از جمله پیام شهدا است.
وی گفت: مردم استان قزوین و مسئولان همواره پای درس و مکتب سیدالشهدا (ع) و پایبند به شعار «انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم و، ولی لمن والاکم و عدوا لمن عاداکم» هستند، همه ما تمرین کرده ایم که دل هایمان باهم باشد.
خطیب جمعه قزوین اضافه کرد: در راهپیمایی اربعین حسینی نیز شاهد حضور هر سلیقه و گرایشی بودیم، زیرا همه پای درس مکتب سیدالشهدا، وحدت، برادری و خدمتگزاری به آرمان‌های شهدا هستیم.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی و ملی ما ظرفیت شکست تحریم‌ها را دارد، خاطرنشان کرد: شکست تحریم‌ها یعنی شکست آمریکا و رهبر فرزانه انقلاب فرمودند: تحریم‌ها فرصتی هست تا سیلی محکم دیگری به صورت آمریکا بزنیم که بعد از سیلی پیروزی انقلاب، تسخیر لانه جاسوسی، پیروزی دفاع مقدس و فتنه ترور به صورت آمریکا زده می‌شود.
نماینده، ولی فقیه در استان قزوین گفت: مردم از تحریم‌ها و مدیرانی که دلسوزی و تدبیر نکردند سختی کشیدند، اما هیچگاه متزلزل نشدند و خسارت آن برای آمریکا می‌ماند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با قدردانی از دستگاه قضایی به خاطر اعدام مفسدان اقتصادی افزود: این کار دستگاه قضایی مردم را امیدوار و مفسدان دیگر را مأیوس کرد و کار بسیار بجایی بود به طوری که فوراً اثر آن را در فضای اقتصادی دیدیم.
وی اضافه کرد: جامعه ما منتظر محاکمه نیمه‌های پنهان فساد‌های اقتصادی، همان فروشندگان دلار، طلا و سکه به مفسدان اقتصادی هستند.
حجت الاسلام و المسلمین عابدینی به سیلی محکم جبهه مقاومت به صهیونیست‌ها اشاره کرد و گفت:چندمین بار است که صهیونیست‌ها سیلی می‌خورند، اما هنوز هم نمی‌فهمند که کجای کار هستند.
امام جمعه قزوین با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: کارنامه موفق بسیج را در برپایی کنگره بزرگداشت شهدا مشاهده کردیم و امروز بسیجیان ما شهریاری ها، تهرانی مقدم‌ها و جوانان دانشمندی هستند که در عرصه‌های مختلف، ایدان اسلامی را در رده کشور‌های تک رقمی دنیا قرار داده اند.
خطیب جمعه قزوین در ادامه سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع) را تسلیت و آغاز ولایت امام زمان (عج) را تبریک گفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۶۶۸/تقویت_وحدت_بین_مردم_دست_آورد_کنگره_شهدای_قزوین را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: