Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-26@04:00:56 GMT

تیم ملی فوتبال امید ملی پوشان پیکان را برای دیدار مقابل پرسپولیس در اختیار این تیم قرار نخواهد داد

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۶۷۵/تیم_ملی_فوتبال_امید_ملی_پوشان_پیکان_را_برای_دیدار_مقابل_پرسپولیس_در_اختیار_این_تیم_قرار_نخواهد_داد

پاسخ منفی تیم امید به پیکان.

طرفداری- تیم فوتبال پیکان در حالی روز دوشنبه به مصاف پرسپولیس می‌رود که 4 بازیکن این تیم در اردوی تیم ملی امید هستند و مربیان این تیم از مربیان تیم امید درخواست کردند تا در صورت امکان بازیکنان این تیم برای بازی با پرسپولیس در اختیار آنها قرار بگیرد.

به نقل از فارس، در همین خصوص حمید مطهری مربی تیم پیکان با رضا شاهرودی مربی تیم امید گفت‌وگویی کرد اما به نتیجه نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مجید جلالی سرمربی تیم پیکان با حمید استیلی مدیر تیم امید در این رابطه صحبت کرد اما نتوانست 4 بازیکن ملی‌پوش تیم پیکان در تیم امید را برای بازی با پرسپولیس در اختیار بگیرد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۶۷۵/تیم_ملی_فوتبال_امید_ملی_پوشان_پیکان_را_برای_دیدار_مقابل_پرسپولیس_در_اختیار_این_تیم_قرار_نخواهد_داد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: