Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@09:44:58 GMT

برگزاری نماز میت غیابی برای خاشقجی

تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۶۹۷/برگزاری_نماز_میت_غیابی_برای_خاشقجی

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، در مراسم نماز غیابی در استانبول علاوه بر مردم و روحانیون روزنامه نگارانی از کشورهای مختلف نیز شرکت کردند.

یاسین اوکتای دستیار رییس جمهور ترکیه در پیامی در ترکیه اعلام کرد که نه تنها در استانبول بلکه در آنکارا و چندین شهر دیگر نیز بعد از نماز جمعه، برای خاشقجی نماز میت غیابی خوانده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انجمن رسانه ای ترکیه- عرب در پیامی در توئیتر اعلام کرد که این مراسم در برخی از مرکز کشورهای جهان، از جمله لندن، جاکارتا و مدینه هم برگزار شده است.  

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۶۹۷/برگزاری_نماز_میت_غیابی_برای_خاشقجی را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: