Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@22:22:02 GMT

برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی دانش آموزان در گنبدکاووس

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۷۷۱۸/برگزاری_مسابقات_سازه_های_ماکارونی_دانش_آموزان_در_گنبدکاووس

برگزاری مسابقات سازه های ماکارونی دانش آموزان در گنبدکاووس

گنبدکاووس - ایرنا - مسابقات سازه های ماکارونی ویژه دانش آموزان دختر و پسر مقطع متوسطه دوره اول و دوم شرق استان گلستان با شرکت 57 سازه در شهرستان گنبدکاووس برگزار شد.

به گزارش روز شنبه ایرنا این دوره از مسابقات در بخش پل ماکارونی در سه رشته سبک، سنگین و زیبا در محل دانشگاه آزاد اسلامی این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات پل ‌های ماکارونی چندی است که مورد استقبال دانش آموزان دوره ‌های متوسطه اول و دوم استان گلستان قرار گرفته است و دوره جدید آن به میزبانی گنبدکاووس و با همکاری دانشگاه آزاد واحد این شهرستان و پژوهش سرای دانش آموزی آموزش و پرورش این منطقه برگزار شد.
برپایه گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش گنبدکاووس پس از برگزاری مسابقات که یک تیم نیز از دانشگاه آزاد در آن حضور داشت، با اعلام رای هیات داوران، نتایج مسابقات به این شرح اعلام شد.
دربخش پل ماکارونی، رشته پل سنگین :
دبیرستان شاهد پسران آزادشهر، دانشگاه آزاد گنبدکاووس اول و دوم شدند و هنرستان های فاطمه زهرا (س) بهاران و سید قطب مشترکان سوم شدند.
دربخش پل ماکارونی رشته پل سبک:
دبیرستان دخترانه دوره اول معراج و تیم دخترانه زکیه هر دو از گنبدکاووس اول و دوم شدند و دبیرستان بنت الهدای آزادشهر سوم شد.
دربخش پل ماکارونی رشته پل زیبا نیز هنرستان دخترانه فاطمه زهرا (س) گنبدکاووس عنوان تیم برتر را از آن خود کرد.
به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مسابقات از شهرهای گنبدکاووس، آزادشهر، رامیان و کلاله بودند.
/3039/1648
خبرنگار: علی لکزانوری ** انتشار: پری سالارنیا

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۷۷۱۸/برگزاری_مسابقات_سازه_های_ماکارونی_دانش_آموزان_در_گنبدکاووس را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: