Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-03-29@14:50:00 GMT

کسب رتبه پنجم کشور توسط تیم فوتسال دختران چرام

تاریخ انتشار: ۷ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۶۶۷/کسب_رتبه_پنجم_کشور_توسط_تیم_فوتسال_دختران_چرام

کسب رتبه پنجم کشور توسط تیم فوتسال دختران چرام

تیم فوتسال متوسطه دوم دبیرستان شبانه روزی حضرت زینب (س) شهرستان چرام نماینده استان کهگیلویه وبویر احمد رتبه پنجم مسابقات کشور به میزبانی مشهد مقدس را کسب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل ازپایگاه خبری تحلیلی چرام،تیم فوتسال متوسطه دوم دبیرستان شبانه روزی حضرت زینب (س) شهرستان چرام نماینده استان کهگیلویه وبویر احمد رتبه پنجم مسابقات کشور به میزبانی مشهد مقدس را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قهرمان استانکهگیلویه وبویراحمد در مرحله مقدماتی با اقتدار استان های زنجان وهرمزگان را به ترتیب با نتایج ۹بر۱ و۱۴بر ۰ شکست داد وبا شایستگی به مرحله بعد صعود کرد و در مرحله بعد با بدشانسی نتیجه را ۳بر ۱ به تیم استان البرز واگذار کرد ولی در ادامه بازیها تیم استان گلستان را با نتیجه ۶بر ۰ واستان کردستان را با نتیجه ۷بر۲ شکست داد و رتبه پنجم کشور را کسب کرد.

در اختتامیه این دور از مسابقات تارا جانی نژاد بعنوان خانم گل جام و زهرا علیزاده بعنوان تکنیکی ترین بازیکن جام شناخته شدند وکاپ اخلاق به تیم چرام نماینده استان کهگیلویه وبویر احمد اهدا شد.

لازم به ذکر است که ۳سال متوالی است که مسابقات ورزشی دانش اموزان در رشته های مختلف به صورت مدرسه قهرمان ابتدا در سطح منطقه وشهرستان وبعد در سطح استان وکشور برگزار می شود وامسال تیم فوتسال دبیرستان حضرت زینب (س) چرام پس از قهرمانی در بین مدارس شهرستان واستان در مرحله کشوری به میزبانی مشهد مقدس با مربیگری خانم خانی وسرپرستی خانم قدم زاده شرکت کرد.

همچنین تیم هندبال مقطع ابتدایی دخترانه اموزشگاه کوثر چرام و قهرمان استان کهگیلویه وبویراحمد امروز جهت شرکت در مرحله کشوری مسابقات عازم مشهد مقدس شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۶۶۷/کسب_رتبه_پنجم_کشور_توسط_تیم_فوتسال_دختران_چرام را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: