Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@01:17:29 GMT

اعزام ۹۰۰ نفراز شهرستان خوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۲۳/اعزام_۹۰۰_نفراز_شهرستان_خوی_به_مناطق_عملیاتی_جنوب_کشور

اعزام ۹۰۰ نفراز شهرستان خوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور

جمیل احمدزادهمسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور شهرستان خوی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛گفت:به منظور انتقال ارزش‌های دوران دفاع مقدس به نسل حاضر و تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری، ۹۰۰ نفراز برادارن وخواهران درقالب سه کاروان راهیان نور شهرستان خوی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 احمدزاده گفت:۳۰۰ نفر متشکل از برادران،۲۰۰ نفر به صورت خانوادگی و تعداد ۲۰۰ نفر بصورت خودجوش در قالب دومین کاروان راهیان نور اعزام شده اند وهمچنین در این سفر معنوی تعداد ۲۰۰ نفر از خواهران درقالب سومین کاروان راهیان نور درایام تعطیلات نوروزی ازشهرستان خوی به مناطق جنوبی اعزام شدند.

وی همچنین به برنامه‌های فرهنگی در طول این سفر اشاره کردوگفت: قرائت زیارت عاشورا، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات فرهنگی، پخش فیلم‌ها و سرود‌های دوران دفاع مقدس در طول مسیر، روایت گری راویان و پاسخ به شبهات توسط روحانیت از اقدامات این سفر می‌باشد.

مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد راهیان نور شهرستان خوی در پایان گفت: شرکت کنندگان در این اردوی راهیان نور به مدت پنج روز از مناطق عملیاتی دهلاویه، فتح المبین، فکه، اروندکنار، طلائیه، هویزه علقمه، چذابه، شلمچه، دشت آزادگان، سوسنگرد و حمیدیه بازدید خواهند کرد.

انتهای پیام/ن.م

۹۰۰ نفراز  شهرستان خوی از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کرده اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۲۳/اعزام_۹۰۰_نفراز_شهرستان_خوی_به_مناطق_عملیاتی_جنوب_کشور را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: