Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:42:26 GMT

اسکان زوار اربعین حسینی در اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۶ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۸۷۲۴/اسکان_زوار_اربعین_حسینی_در_اردوگاه_های_راهیان_نور_کرمانشاه

اسکان زوار اربعین حسینی در اردوگاه های راهیان نور کرمانشاه

خبرگزاری شبستان: مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: سال گذشته توسط سازمان اردویی و راهیان نور استان از تعداد ۳۰ هزار زائر اربعین حسینی در محل های اسکان پذیرایی شد.

سرهنگ علی یوسفی راد مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، از اسکان زوار اربعین حسینی در محل های اسکان راهیان نور خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: امسال نیز از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی به زوار استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: سال گذشته توسط سازمان اردویی و راهیان نور استان از تعداد 30 هزار زائر اربعین حسینی در محل های اسکان پذیرایی شد.

 

به گفته مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، استفاده از ظرفیت حسینیه ها و سالن های ورزشی در دستور کار این سازمان است.

 

سرهنگ یوسفی راد، تصریح کرد: امسال با توجه به بازگشایی مرز خسروی از تمام امکانات سپاه برای خدمات دهی به زوار استفاده خواهد شد.

 

وی با اشاره به اسکان زائران اربعین حسینی در محل مسیر کنگاور تا شهرستان اسلام آبادغرب، افزود: اسکان زائران در سرپل ذهاب و قصرشیرین از دیگر اماکن در نظرگرفته شده برای زوار است.

 

مسئول سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه، گفت: هدف از ارائه خدمات به زوار اربعین حسینی ایجاد شرایط رفاهی و امنیتی است.

 

پایان پیام/477

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۸۷۲۴/اسکان_زوار_اربعین_حسینی_در_اردوگاه_های_راهیان_نور_کرمانشاه را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: