Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-29@11:15:15 GMT

محسن ابراهيم‌زاده با قطعات جديدش در تهران روي صحنه رفت

تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۵۷۲/محسن_ابراهیم_زاده_با_قطعات_جدیدش_در_تهران_روی_صحنه_رفت

محسن ابراهيم‌زاده با قطعات جديدش در تهران روي صحنه رفت

خبرگزاري آريا - «محسن ابراهيم‌زاده» براي دومين‌بار در تهران روي صحنه رفت. اين خواننده جوان که طي ماه‌هاي اخير آثارش در فضاي مجازي به خوبي شنيده شده روز 23 بهمن در سالن ميلاد نمايشگاه بين‌المللي پايتخت و به تهيه‌کنندگي «مهدي کرد» از دوستدارانش ميزباني کرد. اين برنامه در حقيقت سانس‌هاي تمديدي کنسرت نهم بهمن محسن ابراهيم‌زاده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه‌اي که بليت‌هاي هر دو سانس آن ظرف کمتر از 48 ساعت به اتمام رسيده بود. محسن ابراهيم‌زاده کنسرت 23 بهمن‌ماه خود را با قطعات جديد روي صحنه برد و علاوه بر آنها آثار خاطره‌انگيز ديگرش را هم اجرا کرد.
شبگردي، امشب، برداشت رفت، مگه داريم، درد دل، غلاف، اين دل رفت، پاي ثابتم، شب‌هاي ديوونگي، بوي بارون، چقدر زود و کجايي از جمله آثاري بود که محسن ابراهيم‌زاده در اين کنسرت اجرا کرد. او همچنين براي اولين‌بار قطعات بهونه پره و چي شد که چندي پيش منتشر کرده بود را به همراه دوستدارانش زمزمه کرد. کارن زياري (کيبورد)، سياوش کريمي‌نژاد (درامز)، مجيد ترکاشوند (ساکسوفون)، فاروق آزاديان (تار)، آرمان تيرماهي (گيتاربيس)، حسام متولي (پرکاشن)، اميد مولودي (گيتار الکتريک) و فرشيد حکيمي (کيبورد) ساير اعضاي گروه اين خواننده بودند.
علي ضيا، شاهين صمدپور، رضا شيري، مجتبي ميرزاجانپور، فرهاد ظريف، محسن بنگر، انوشيروان تربتي، مهشاد عرب، سارا منجزي، مصطفي مومني، ميثم اکبري و حسين قربان‌پور مهمانان ويژه‌اي بودند که در اين کنسرت حضور داشتند.
پس از پايان اين برنامه، مهدي کرد خبر از تمديد اين کنسرت براي سومين‌بار داد. او اعلام کرد که قرار است پيش از نيمه اسفند محسن ابراهيم‌زاده دوباره در تهران روي صحنه برود و تور کنسرت‌هاي اين خواننده تا پايان سال جاري در شهرهاي مختلف کشور برگزار شود.
در ادامه عکس‌هاي مونا فاضلي و امين رجبي از اين کنسرت را مي‌بينيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۵۷۲/محسن_ابراهیم_زاده_با_قطعات_جدیدش_در_تهران_روی_صحنه_رفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: