Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@15:42:44 GMT

شکست سنگين کليولند برابر سن آنتونيو/ صدرنشيني پادشاه بر باد رفت

تاریخ انتشار: ۸ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۴۹۶۳۰/شکست_سنگین_کلیولند_برابر_سن_آنتونیو_صدرنشینی_پادشاه_بر_باد_رفت

خبرگزاري آريا- رقابت هاي بسکتبال حرفه اي ان بي اي ديشب و بامداد امروز با 6 ديدار ادامه يافت و تيم کليولند صدرنشيني کنفرانس شرق را به بوستون واگذار کرد.
در يکي از مهمترين ديدارهاي NBA دو تيم سن آنتونيو اسپرز و کليولند کاواليرز به مصاف هم رفتند که در نهايت اين تيم ميزبان يعني سن آنتونيو بود که با نتيجه قاطع 103-74 حريف خود را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازي خوب لنارد به خصوص زير سبد حريف باعث شد امتيازات اسپرز به سرعت بيشتر شود. کوارتر دوم با نتيجه 36-22 به نفع اسپرز پايان يافت. با شروع تايم سوم کاواليرز سعي کرد با دفاعي مستحکم تر از بيشتر شدن اختلاف جلوگيري کند. آنها در اين امر تا حدي موفق بودند و 18-17 در کوارتر به پيروزي رسيدند. اما در کوارتر آخر باز هم سن آنتونيو به فرم خوب خود برگشت و موفق شد در تايم آخر بازي هم با نتيجه 22-16 پيروز بشود.
به گزارش سرويس ورزشي آريا،
نتايج مسابقات به اين شرح است:
تورنتو رپتورز 131 - 112 اورلاندو مجيک
سن آنتونيو اسپرز 103 - 74 کليولند کاوالي يرز
دالاس ماوريکس 91 - 92 اوکلاهماسيتي تاندر
نيويورک نيکس 109 - 95 ديترويت پيستونز
ساکرامنتو کينگز 91 - 90 ممفيس گريزليز
يوتا جاز 108 - 100 نيواورلينز پليکانز
در جدول ان بي اي در کنفرانس شرق تيم بوستون سلتيکس با 48 برد و 26 باخت صدرنشين کنفرانس شرق شد و تيم هاي کليولند کاوالي يرز با 47 برد و 26 باخت و واشنگتن ويزاردز با 45 برد و 28 باخت دوم و سوم هستند. کليولند قهرمان منطقه مرکزي کنفرانس شرق شده است. در کنفرانس غرب نيز تيم گلدن استيت وري يرز با 59 برد و 14 باخت صدرنشين است و تيم هاي سن آنتونيو اسپرز با 57 برد و 16 باخت دوم و هيوستون راکتس با 51 برد و 22 باخت سوم هستند.تيم گلدن استيت قهرمان منطقه پاسيفيک کنفرانس غرب شده است. در قعر جدول رقابت ها تيم بروکلين نتس از 73 بازي خود فقط 16 برد و 57 باخت کسب کرده است. تا کنون 9 تيم گلدن استيت وري يرز، کليولند کاوالي يرز، سن آنتونيو اسپرز، هيوستون راکتس ، بوستون سلتيکس، واشنگتن ويزاردز ، تورنتو رپتورز، يوتا جاز و لس آنجلس کليپرز مجوز صعود به پلي آف را کسب کردند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۴۹۶۳۰/شکست_سنگین_کلیولند_برابر_سن_آنتونیو_صدرنشینی_پادشاه_بر_باد_رفت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: