Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-20@11:46:26 GMT

آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۳۳۳/آغاز_ثبت_نام_کلاس_های_آموزشی_کانون_فرهنگی_هنری_گلشن_گرگان

آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی کانون فرهنگی هنری گلشن گرگان

خبرگزاری شبستان: مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان از آغاز ثبت نام کلاس های آموزشی رایگان این کانون خبر داد.

جواد طبرسا، مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: ثبت نام کلاس های آموزشی، فرهنگی هنری و کارگاه های کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: برگزاری آموزش قرآن کریم، مداحی، صحیفه سجادیه و نهج البلاغه، نگهداری و پرورش گل و گیاه، آشنایی با گیاهان دارویی و طب سنتی، هوش و سرگرمی، icdl و نجوم، رباتیک کودکان، فتوشاپ مقدماتی، آموزش عکاسی با دوربین و تلفن همراه، حسابداری، آشنایی با کامپیوتر، چرتکه و تایپ 10 انگشتی از جمله کلاس های آموزشی این دوره است.

 

طبرسا تصریح کرد: برگزاری دوره آموزشی منبت و مشک چوب، کیف دوزی (نمد و چرم)، نقاشی روی شیشه (ویترای)، نقاشی روی سفال، شمع سازی و سفره آرایی، دسر و سالاد، سراحی، آموزش خوشنویسی، نقاشی، کاردستی کودکان، سفالگری، سوخت نگاری روی چوب، نقاشی روی پارچه، ساخت زیورآلات، تابلو نقش برجسته، خیاطی، سوزن دوزی، چرم دوزی و چهل تیکه، گل سازی، قلم زنی، بافتنی و آبرنگ، آموزش تذهیب، عروسک سازی، ساخت جعبه هدیه و ساک دستی، انواع چاپ های دستی و معرق کاشی از عناوین آموزش های بخش فرهنگی هنری است.

 

وی، برگزاری آموزش فن بیان، اصول سخنوری، خبرنگاری، آشنایی با بافت های تاریخی و مکان های طبیعی استان، امداد و کمک های اولیه، دوره حرفه ای روان شناسی، کتابخوانی و طرح سوال، مشاوره جوانان و نوجوانان، مهارت های زندگی، شیوه های کارآفرینی، سواد رسانه ای و فرصت ها و تهدیدهای فضای مجازی، قصه گویی و روانخوانی، ارتباط همسران با یکدیگر، کلاس های کمک درسی ریاضی، زبان و عربی را از کارگاه های این دوره برشمرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن گرگان با بیان اینکه این دوره های آموزشی به صورت رایگان برگزار می شوند، اظهارداشت: ثبت نام این دوره های آموزشی تا 10 دی همه روزه از ساعت 9 تا 13 در کانون فرهنگی هنری مسجد جامع گلشن انجام می شود.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۳۳۳/آغاز_ثبت_نام_کلاس_های_آموزشی_کانون_فرهنگی_هنری_گلشن_گرگان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: