Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-26@02:50:46 GMT

چرا قوانین کلاس مدرسی برای همه یکسان نیست؟

تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۳۳۴/چرا_قوانین_کلاس_مدرسی_برای_همه_یکسان_نیست

چرا قوانین کلاس مدرسی برای همه یکسان نیست؟

به گزارش وانانیوز، فرشته شجاعی در گفت‌وگویی درباره کلاس مدرسی فوتسال که آخر این هفته برگزار می‌شود و نامش از این کلاس‌ها خط خورده، اظهارداشت: برای این کلاس از همه کشور دعوت کرده‌اند زمانی که استان تهران نام مرا به فدراسیون داد کمیته داوران در لیست نهایی اسمم را خط زد.
وی افزود: من به این موضوع اعتراض کردم اما کمیته داوران اعلام کرد چون سرپرست دانشگاه آزاد هستم نمی‌توانم در این کلاس شرکت کنم در حالیکه کاکاوند سرپرست تیم ملی فوتسال بانوان در این کلاس حضور دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر قانون این است که سرپرستان تیم‌ها در کلاس مدرسی شرکت نکنند باید قانون برای همه یکسال باشد.
شجاعی در ادامه با اشاره به فعالیت‌هایش در چند سالی که به عنوان داور و ناظر با فدراسیون همکاری داشته خاطر نشان کرد: 13-14 سال پیش کمک مدرس آقای عسگری بودم حتی زمانی که مدرسان خارجی 4 بار به ایران آمدند به عنوان کمک با فدراسیون کار کردم. لیگ فوتبال که در زمان عنایت راه افتاد در ابتدا کلاس‌هایی برگزار شد، من آن زمان کمک مدرس بودم.
این داور فوتبال و فوتسال بانوان در ادامه صحبت‌هایش در خصوص کناره‌گیری‌اش از داوری و ناظر داوری تصریح کرد: در فدراسیون اذیتمان کردند و بازی‌های ضعیف لیگ برتر را به ما می‌دادند، می‌گفتند هدف ما این است شما را در لیگ برتر قوی کنیم. مگر لیگ برتر جای آموزش دادن به داوری است؟ البته قبول دارم ناظران باید هم در مسابقات ضعیف و هم قوی باشند.
شجاعی افزود: در بازی‌های کشورهای اسلامی و همینطور مسابقات فوتبال غرب آسیا به عنوان داور سوت زدم، هستند کسانی مانند من که زحمت کشیده‌اند اما چرا باید حالا از کلاس مدرسی کنار گذاشته شوم و در خانه بنشینم؟ در این کلاس افرادی هستند که درجه مدرسی 2 و 3 را از من گرفتند.
وی در پاسخ به این سوال که چطور شد داوری را رها کردید؟ یادآور شد: در 40 سالگی داوری را کنار گذاشتم اما تا 45 سالگی می‌توانستم خارج از کشور هم قضاوت کنم. آقای عنایت از من خواهش کرد داوری را کنار بگذارم و مدرسی کنم. آن زمانی که داور بودم با 900 تومان حقوق کارم را شروع کردم اما حالا شرایط اینگونه است. 5 سال مسئول داوری فوتسال استان تهران بودم اما چون سرپرست دانشگاه آزاد هم بودم اعتراض کردند که نمی‌توانم مسئولیت داوری استان را داشته باشم به همین دلیل از این سمت هم بیرون آمدم اما خیلی از سرپرستان یا مربیان هستند که به عنوان نایب رئیس استان فعالیت می‌کنند.
شجاعی در پایان گفت: تا حرف می‌زنیم ما را جریمه می‌کنند، این همه سال صدایم در نیامد اما وقتی لیست را دیدم ناراحت شدم.
کمیته داوران اعتقاد دارد در خصوص حضور کاکاوند سرپرست تیم ملی فوتسال در کلاس مربیگری منافع ملی مطرح است در صورتی که شجاعی برای حضور در این کلاس ذینفع به شمار می‌رود.
انتهای پیام/

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۳۳۴/چرا_قوانین_کلاس_مدرسی_برای_همه_یکسان_نیست را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: