Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@20:48:11 GMT

پوشش۸۰درصدی توسط سامانه سیب در شهرستان/افتتاح سه طرح درهفته سلامت

تاریخ انتشار: ۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۸۸۸/پوشش۸۰درصدی_توسط_سامانه_سیب_در_شهرستان_افتتاح_سه_طرح_درهفته_سلامت

پوشش۸۰درصدی توسط سامانه سیب در شهرستان/افتتاح سه طرح درهفته سلامت

یاسوج- رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: ۸۰ درصد از جمعیت شهرستان بویراحمد زیر پوشش سامانه سیب قرار گرفته اند.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن مرادی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران افزود: با پوشش ثبت اطلاعات، ارائه بخشی از خدمات الکترونیک نیز محقق شده است.

مرادی با بیان اینکه ۶۰ درصد از جمعیت بالای ۳۰ سال شهرستان زیر پوشش طرح خطر سنجی قرار گرفته اند، اظهار کرد: همچنین خطرسنجی برای کارکنان شهرستان نیز با پوشش ۴۰ درصدی عملیاتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هدف توسعه و ارتقای ارائه خدمات، سیستم نوین آموزشی سلامت برای تمام نیروها آموزش داده شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد از اجرای طرح غربالگری کمکاری تیروئید در بین ۹۸ درصد از نوزادان طی سال گذشته خبر داد و گفت: با تحقق شش هزارو ۳۷۵ مورد غربالگری، کمتر از چهل نفر با کمکاری تیروئید مواجه بودند.

وی افزود: در حوزه کنترل بیماری فشار خون،  پوشش ۸۰ درصدی با جامعه هدف ۱۰۰۰۰ نفری عملیاتی شد.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد با اشاره به برنامه های هفته سلامت در استان، اظهار کرد: سه پروژه بهداشتی درمانی طی هفته سلامت در مناطق محروم شهرستان بویراحمد افتتاح می شود.

مرادی با بیان اینکه از مجموعه ۵۵ پروژه حوزه سلامت استان ۱۹ پروژه متعلق به شهرستان بویراحمد است، اظهار کرد: برخی از این پروژه ها با پیشرفت بین ۳۰ تا ۸۰ درصد در دست تکمیل قرار دارند و در آینده ای نزدیک به بهره برداری می رسند.

مرادی از هدفگذاری ایجاد چهار مرکز بهداشتی و درمانی برای سال ۹۷ در مناطق حومه شهر یاسوج خبر داد و تصریح کرد: بر اساس سرشماری رسمی سال ۹۵، جمعیت شهرستان بویراحمد ۳۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: با توجه به افزایش جمعیت و مهاجر پذیر بودن شهرستان، توسعه زیرساخت های بهداشتی درمانی ضروری است.

مرادی ابراز داشت: در حوزه فعالیت های مشارکتی نیز چند طرح کلنگ زنی و یا طرح ریزی شده است.

وی افزود: پایگاه اورژانس ۱۱۵ دشتروم با مشارکت بسیج سازندگی سپاه فتح و علوم پزشکی کلنگ زنی شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۸۸۸/پوشش۸۰درصدی_توسط_سامانه_سیب_در_شهرستان_افتتاح_سه_طرح_درهفته_سلامت را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: