Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-04-20@02:29:39 GMT

دانشگاه پیام نور مهاباد میزبان برگزاری آزمون سراسری 96

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۹۲۰/دانشگاه_پیام_نور_مهاباد_میزبان_برگزاری_آزمون_سراسری_۹۶

دانشگاه پیام نور مهاباد میزبان برگزاری آزمون سراسری 96

دانشگاه پیام نور مهاباد برای ششمین سال متوالی میزبان برگزاری آزمون های سراسری است.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز مهاباد، رئیس دانشگاه پیام نور مهاباد گفت: برگزاری آزمون ها در این دانشگاه همواره از سطح کیفی خوبی برخوردار بوده است، به طوریکه در سالهای 93 و 94 از سوی سازمان سنجش و آموزش کشور به عنوان مرکز برتر برگزاری آزمونها انتخاب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر خلیلی افزود: آزمون سراسری سال 1396 دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 15 و 16 تیرماه 1396 در پنج گروه آزمایشی شامل علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی، علوم انسانی و گروه های آزمایشی هنر و زبان های خارجه هم زمان در سراسر کشور، در دانشگاه پیام نور مهاباد برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۲۰/دانشگاه_پیام_نور_مهاباد_میزبان_برگزاری_آزمون_سراسری_۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: