Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@23:46:12 GMT

تيپ بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96+تصاوير

تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۹۳۹/تیپ_بازیگران_زن_در_جشنواره_فیلم_فجر_۹۶_تصاویر

خبرگزاري آريا - تيپ بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96 , ششمين روز جشنواره فيلم فجر در حالي برگزار شد که حضور بازيگران زن در اين روز بسيار پررنگ بود .
تيپ بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96تيپ بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96 , در ادامه تصاويري از بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96 را مشاهده ميکنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ششمين روز جشنواره فيلم فجر با حضور هنرمندان زنحضور بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر امسال بسيار پررنگ بود . جشنواره فيلم فجر 96 در پرديس سينمايي چارسو در حال برگزاري است
و تاکنون شش روز از اين جشنواره با حضور فعال هنرمندان سپري شده است. در ادامه تصاويري از بازيگران زن در جشنواره فيلم فجر 96 را مشاهده ميکنيد. اين جشنواره تا هشتم ارديبهشت ماه در سينماهاي منتخب تهران ادامه دارد.
سي و پنجمين جشنواره جهاني فيلم فجر با حضور چهره هاي داخلي و بين المللي،
در پرديس سينمايي چارسو در حال برگزاري است.
تصاويري از بازيگران زن در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر
هنرمندان زن در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

آنا نعمتي در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

نفيسه روشن در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

فاطمه معتمد آريا در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

هنرمندان زن در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

نگار جواهريان در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر

نفيسه روشن در سي و پنجمين جشنواره فيلم فجر
شهرخبر

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۳۹/تیپ_بازیگران_زن_در_جشنواره_فیلم_فجر_۹۶_تصاویر را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: