Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-16@06:50:15 GMT

اگر صحبت کنم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان هرمزگان نمی‌ماند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۹۴۱/اگر_صحبت_کنم_آبرویی_برای_مالک_باشگاه_و_مسوولان_هرمزگان_نمی_ماند

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس گفت: مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی‌تدبیری و شعارزدگی به سر می‌برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده‌اند و هر روز وعده صد من یک غاز می‌دهند و ما را رو در روی تماشاگر قرار می‌دهند. آفتاب‌‌نیوز : عباس روزپیکر پس از دیدار تیمش با اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال کشور، گفت: اگر لب به سخن بگشایم آبرویی برای مالک باشگاه و مسوولان استان نمی‌ماند از آقای احمدی مالک باشگاه می‌خواهم حقایق سه روز قبل را برای مردم فهیم و هواداران پرشور آذرخش روشن کنند که چگونه و با چه خفت و خواری راهی این سفر شدیم، مرد باشید و به مردم صریح و روشن‌ بیان کنید و کادرفنی را رو درروی مردم قرار ندهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او درباره عملکرد تیم داوری افزود: گلایه‌ای از تیم داوری این دیدار دارم چون با وجود این که ۴:۳۰ دقیقه از بازی مانده بود ولی به ۳:۴۰ تقلیل پیدا کرد و یک دقیقه از وقت بازی گرفته نشد. در یک دقیقه نتایج در فوتسال تغییر پیدا می‌کند. شبانه‌روز تلاش می‌کنیم و با یک تصمیم نادرست نتیجه بازی جور دیگری رقم می‌خورد جای تأسف دارد.
روزپیکر ادامه داد: از هواداران پرشور آذرخش بندرعباس بابت این باخت عذرخواهی می‌کنم، در استان هرمزگان فقط کسی که دلش به حال تیم آذرخش می‌سوزد فقط هواداران هستند و بس، مسوولان در استان هرمزگان در خواب عمیق بی‌تدبیری و شعارزدگی به سر می‌برند. تیم آذرخش را به امان خدا سپرده‌اند هرروز وعده صد من یک غاز می‌دهند و ما را رو درروی تماشاگر قرار می‌دهند، مالک باشگاه آقای احمدی جواب تلفن ما را هم نمی‌دهد و در قبال این تیم پاسخگو نیست چه رسد به مسوولان دیگر، این باخت تقدیم به آقای احمدی و مسوولان استان هرمزگان!
وی تصریح کرد: دو بازیکن اصلی و کلیدی‌مان، "مصطفی طیبی و بهروز جعفری" را به علت مصدومیت در اختیار نداشتیم و با جوانان خود در این دیدار حضور یافتیم و تاکتیک‌ها و برنامه‌های مدنظر ما در مقابل اهورا به اجرا نرسید و نتیجه در خور شأن نام آذرخش کسب نکردیم.
به گزارش ایسنا، روزپیکر در پایان از هواداران پرشور اهورا بهبهان که فقط تیم خود را تشویق کردند و جو خاصی در این دیدار خلق کرده بودند تشکر کرد.

کد خبر: ۵۵۷۰۰۲ تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۴۱/اگر_صحبت_کنم_آبرویی_برای_مالک_باشگاه_و_مسوولان_هرمزگان_نمی_ماند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: