Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@22:52:22 GMT

دستفروشی رزمی کار قهرمان گناوه ای

تاریخ انتشار: ۹ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۰۹۵۷/دستفروشی_رزمی_کار_قهرمان_گناوه_ای

دستفروشی رزمی کار قهرمان گناوه ای

این رزمی کار با کارنامه درخشان خود در رقابت های جهانی افتخارات متعددی نصیب کشور کرده و بتازگی نیز در رقابت های حرفه ای موی تای در کشور تایلند قهرمان شده از بی توجهی و پایبند نبودن مسئولان به قول و وعده هایشان ابراز گله مندی کرد.
وی که در تیم ملی او اسپرت عضویت دارد و هم اینک عضو تیم حفه ای موی تای تایلند است، تاکنون به مقام هایی مهم از جمله قهرمان رقابت های حرفه ای موی تای تایلند، نایب قهرمانی رقابت های جهانی ورلدکاپ کیک بوکسبنگ قبرس، برنز جهانی او اسپرت ترکیه، برنز آسیایی چی وان ایران، کمربندطلایی سوپرفایت تای بوکسینگ ایران، نقره سوپرفایت ساواته ایران، طلای سوپرفایت ایران و فنی ترین فایتر نایل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سیدباقرموسوی که هم اینک با دایر کردن دکه در شهر گناوه مشغول دستفروشی قاشق و چنگال است به ایرنا گفت: هزینه حضور در رقابت های برون مرزی را شخصی و با گرفتن قرض و کمک از مردم و برخی همشهریان تامین کرده ام.
وی که بتازگی از رقابت های حرفه ای موی تای در کشور تایلند با کسب مقام قهرمانی بازگشته است، افزود: شرکت در این رقابت ها حدود 50 میلیون ریال هزینه داشت که قرض کرده بودم و هم اینک برای پس دادن آن بناچار به دستفروشی روی آورده ام.
وی اظهارکرد: دراین رقابت ها پس از ناک اوت کردن حریفان و کسب قهرمانی جلوی رئیس برگزاری و تماشاگران با وجود ممانعت رئیس ورزشگاه که اسرائیلی بود، پرچم کشورم را به اهتزار در آوردم.
موسوی گفت: در زمان حاضر به رقابت های تایلند و چین دعوت شده ام اما اگر حمایت نشوم به علت وضعیت نامناسب مالی و گران بودن هزینه اخذ ویزا قید حضور را خواهم زد .
وی ادامه داد: تاکنون چندین بار مسئولان قول هایی از جمله پاداش و اهدای زمین دادند که هیچکدام از آنها عملی نشده است.
این رزمی کار ادامه داد: وضعیت بدمالی و نداشتن مسکن سبب شده تا نتوانم ازدواج کنم.
وی گفت: امیدوارم مسئولان هرچه زودتر به قول های داده شده عمل کنند تا این ورزشکار رزمی کار با دلگرمی به حرفه خود ادامه و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی بیشتری کند
رئیس اداره ورزش وجوانان گناوه گفت: ورزشکاران این شهرستان از استعدادهای خوبی برخوردار هستند و تاکنون چندین تن از آنان موفق به افتخارآفرینی در سطح جهانی و آسیایی شدند.
رحمان عمادی افزود: این اداره نهایت تلاش خود را برای حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران بکار برده و مشکل بوجود آمده برای این رزمی کار را به اطلاع مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر خواهم رساند.
وی گفت: مشکل سجاد نیک پرست دیگر ورزشکار این شهرستان دارنده مقام های برتر در رقابت های پارالمپیک و آسیایی در دست پیگیری است.
هفته گذشته نیز سجاد نیک پرست پرتابگر تیم ملی دو و میدانی معلولان ایران و دارنده چندین مقام برتر رقابت های پارالمپیک از شهرستان گناوه بدلیل نبود شغل و مشکلات مالی اقدام به دستفروشی در بازار گناوه کرده بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دستور پیگیری مشکل این ورزشکار را صادر کرد.
شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر قراردارد.
6164/6043** خبرنگار: نعمت الله بهروزی** انتشار دهنده: خدانظر خواجه

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۰۹۵۷/دستفروشی_رزمی_کار_قهرمان_گناوه_ای را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: