Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@22:27:59 GMT

آيفون 6S؛ بهترين گوشي هوشمند اپل در سال 2016

تاریخ انتشار: ۱۲ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۱۲۴/آیفون_۶s_بهترین_گوشی_هوشمند_اپل_در_سال_۲۰۱۶

خبرگزاري آريا - آيفون 7 و آيفون 7 پلاس دوگوشي هوشمند و آخرين پرچم‌دارهاي اپل هستند، ولي با در نظر داشتن کيفيت بالاي اين دو گوشي هوشمند بايد گفت که آيفون 6s به عنوان برترين گوشي هوشمند اپل در سال 2016 معرفي شده است.

به گزارش جام‌جم آنلاين به نقل از کليک، شايد شما نيز به اين موضوع فکر کرده باشيد که بهترين گوشي هوشمند اپل در سال 2016 کدام آيفون است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بايد گفت که نه آيفون 7 و نه آيفون 7 پلاس هيچ کدام موفق به دريافت اين مقام نشدند و آيفون 6s توانست عنوان بهترين گوشي هوشمند در ميان محصولات اپل در سال 2016 را به دست بياورد.
براساس گزارش IHS آيفون 7 در اين ليست عنوان دوم را به دست آورده است و بعد از آن نيز در جايگاه سوم، آيفون 7 پلاس قرار دارد. اگر به جدولي که از بهترين گوشي هاي هوشمند سال 2016 ارائه شده است نگاهي بيندازيد متوجه مي شويد که نوت 7 در اين ليست جايي ندارد. اما اين به معناي از دست رفتن شانس سامسونگ نيست. سامسونگ گلکسي S7 Edge در اين ليست به عنوان يکي از محبوب ترين اندرويد ها قرار دارد. گلکسي J3 يکي از بهترين ميان رده هايي است که در اين ليست قرار دارد.

آيفون 6s با حدود 60 ميليون راي با سبقت از گلکسي S7 Edge و ديگر رقباي خود با 25 ميليون راي توانسته به رتبه برتر اين جدول دست پيدا کند.
شايد بتوان دليل برتري آيفون 6s در اين جدول را اين‌گونه استدلال کرد که آيفون 7 با قيمت بسيار بالايي عرضه شد و هم چنين تغييرات زيادي در ظاهر خود ارائه نداد و بيشتر کاربران آيفون در انتظار رونمايي از آيفون 8 هستند که با توجه به تغييرات زياد، آيفون 8 را خريداري کنند.
بايد ديد در آخر سال 2017 کدام گوشي هوشمند مي تواند جايگاه بهترين گوشي هوشمند را پيدا کند.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۱۲۴/آیفون_۶s_بهترین_گوشی_هوشمند_اپل_در_سال_۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: