Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@10:01:35 GMT

38 موقوفه جدید در شوش ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۳۰۶/۳۸_موقوفه_جدید_در_شوش_ثبت_شد

38 موقوفه جدید در شوش ثبت شد

دزفول - ایرنا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه شوش گفت: 38 موقوفه جدید طی سه سال اخیر در شهرستان شوش ثبت شده است.

محمد حسن پورنعمت روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: حدود 429 موقوفه در شهرستان شوش وجود دارد که بیشتر آنها مسجد و حسینیه هستند.
وی گفت: حدود 76 رقبه (مغازه) نیز در شهرستان شوش وجود دارد که متعلق به مساجد و حسینه ها هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوش افزود: یک ساختمان توسط خانواده مرحوم حسن پور وقف شده که در اختیار انتقال خون شوش است.
وی با بیان اینکه وقف می تواند مشکلات جامعه را رفع کند، گفت: هرجا که دولت نمی تواند مشکلی را برطرف کند واقفین خیراندیش و دوراندیش ورود می کنند.
پورنعمت با بیان اینکه وقف آخرت انسان را بیمه می کند، افزود: وقف مانند چشمه ای جاری خیر و برکت را به صورت همیشگی به واقف می رساند.
وی اظهار داشت: هر یک از دانش آموزان می توانند با اهدای یک کتاب به کتابخانه شهر یا مدرسه واقف شود.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شوش گفت: نیاز وقفی جدید این شهرستان دارو و درمان، کمک به ازدواج جوانان، نخبگان علمی، دانش آموزان و دانشجویان، مستمندان و کمک به مساجد و اماکن مذهبی است.
7280/3022

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۰۶/۳۸_موقوفه_جدید_در_شوش_ثبت_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: