Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@04:18:17 GMT

ویژه برنامه‌های هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۳۱۸/ویژه_برنامه_های_هفته_بسیج_در_چهارمحال_و_بختیاری_اجرا_می_شود

ویژه برنامه‌های هفته بسیج در چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود

رئیس بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت هفته بسیج ویژه برنامه‌هایی در سراسر استان اجرا می‌شود. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۲ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

سرهنگ هوشنگ فولادی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد با اشاره به ویژه برنامه‌های هفته بسیج اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در حال اجرا و از دغدغه‌های مهم مقام معظم رهبری بوده، اقتصاد مقاومتی است بنابراین برپایی نمایشگاهی با محوریت اقتصاد مقاومتی در شهرستان‌های بروجن، اردل، لردگان، سامان، بن، کیار، کوهرنگ و فارسان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های ما در هفته بسیج می‌باشد که بازدید برای عموم نیز آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم افزود: همزمان با هفته بسیج 20 گروه جهادی جهت ارائه خدمات عمرانی و فرهنگی به 20 روستاهای استان اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج سازندگی چهارمحال و بختیاری بیان کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی، افتتاح 20 صندوق قرض‌الحسنه و سرکشی از خانواده‌های شهدا از دیگر ویژه برنامه‌های ما در هفته بسیج محسوب می‌شود.

انتهای پیام/م

R41350/P1486/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۱۸/ویژه_برنامه_های_هفته_بسیج_در_چهارمحال_و_بختیاری_اجرا_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: