Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@00:33:03 GMT

بخشدار بخش نازلو شهرستان ارومیه منصوب شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۳۵۱/بخشدار_بخش_نازلو_شهرستان_ارومیه_منصوب_شد

بخشدار بخش نازلو شهرستان ارومیه منصوب شد

به گزارش برنا آذربایجان غربی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور طی حکمی، " شهین محمدی نژاد" را به عنوان بخشدار نازلو شهرستان ارومیه منصوب نمود.

در متن این حکم آمده است:

بسمه تعالی

سرکار خانم شهین محمدی نژاد

سلام علیکم

در اجرای ماده 6 مصوبه 12.602 مورخ 1377.7.30 شورای عالی اداری کشور و بنا به پیشنهاد فرماندار محترم شهرستان ارومیه، جنابعالی را به عنوان بخشدار نازلو منصوب می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار دارد در گسترش تعالیم و ارزش های اسلامی، پیروی از منویات مقام معظم رهبری، پیشبرد دقیق سیاست ها و مصوبات دولت تدبیر و امید، پاسداری از اقتدار نظام، امنیت مردم، کمک به محرومین، به کارگیری و تقویت افراد متعهد و کارآمد و حفظ و حراست از بیت المال جدی و کوشا باشید. توفیق جنابعالی را از خداوند یکتا مسئلت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۳۵۱/بخشدار_بخش_نازلو_شهرستان_ارومیه_منصوب_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: