Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:32:24 GMT

دستگاه ها برای احداث مجتمع گردشگری و رفاهی وزارت نفت در یاسوج همکاری کنند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۴۳۸/دستگاه_ها_برای_احداث_مجتمع_گردشگری_و_رفاهی_وزارت_نفت_در_یاسوج_همکاری_کنند

دستگاه ها برای احداث مجتمع گردشگری و رفاهی وزارت نفت در یاسوج همکاری کنند

خبرگزاری شبستان: استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر همکاری دستگاه های استان برای احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی وزارت نفت در یاسوج تاکید کرد. احداث مجتمع گردشگری، تفریحی و رفاهی وزارت نفت در یاسوج اقدامی بزرگ است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، علی محمد احمدی، استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( 27 آبان ) با حضور نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی در نشستی به منظور هماهنگی در امر سرمایه گذاری وزارت نفت در یاسوج، گفت: احداث مجتمع گردشگری، رفاهی و تفریحی وزارت نفت در زمینی به مساحت 75 هکتار در یاسوج اقدامی ارزشمند و فرصتی طلائی برای این استان به ویژه یاسوج است و با جدیت پیگیر امور آن خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: اکنون که مسئله کلان کشور بحث اشتغال، اقتصاد مقاومتی، سرمایه گذاری است و در این استان به دلیل محدودیت سرمایه گذاری، اقدامی در این راستا شده که قابل تقدیر بوده و خیرات و برکات آن بسیار زیاد است، همه باید در فرآیند این طرح مهم نهایت همکاری را داشته باشند.

 

احمدی با اشاره به اینکه این طرح سرمایه گذاری دارای رقبایی در برخی استان هاست، تاکید کرد: برای تسریع در روند مراحل اولیه طرح، همکاری لازم بین دستگاهی به عمل آورده شود.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد، یاسوج را به لحاظ تپوگرافی، وضعیت اقلیم و آب و هوایی بهترین جایگاه برای احداث این طرح دانست و گفت: در بازدید میدانی که از پارک جنگلی 938 هکتاری یاسوج داشتم، این مکان برای احداث این طرح بسیار مناسب بوده و آن را از طرح های با اولویت نخست در استان می دانم.

 

وی با اشاره به اینکه موضوع مربوط به این استان و آینده آن است، تصریح کرد: حداقل یک هزار میلیارد ریال حجم برآورد اعتباری طرح بوده و با اجرای این طرح، رونق گردشگری، فرودگاه و آموزش شرکت نفت باعث توسعه شهر خواهد شد.

 

احمدی از تلاش و همکاری اعضای شورای شهر و شهردار یاسوج، منابع طبیعی و دیگر دستگاه های مرتبط و به ویژه سیدموسی خادمی، استاندار سابق، معاون امور عمرانی و اعضای نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی که پیگیر این طرح بودند، تقدیر و تشکر کرد.

 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: به دلیل اهمیت موضوع، با جدیت پیگیر کارهای این طرح در مرکز کشور و وزارتخانه نفت خواهم بود.

 

وی با بیان اینکه برای موافقت این طرح همه در این استان زحمت کشیده اند و روی این مسئله توجه دارند، گفت: این طرح که با حفظ منابع طبیعی احداث خواهد شد، سعی کنیم، خدای ناکرده به طور آگاهانه و ناآگاهانه برای آن مشکلی ایجاد نشود.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۴۳۸/دستگاه_ها_برای_احداث_مجتمع_گردشگری_و_رفاهی_وزارت_نفت_در_یاسوج_همکاری_کنند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: