Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@05:02:39 GMT

قم| جامعه‌ای به سمت ظهور حرکت می‌کند که منتظر واقعی باشد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۲۴۶۸/قم_جامعه_ای_به_سمت_ظهور_حرکت_می_کند_که_منتظر_واقعی_باشد

قم| جامعه‌ای به سمت ظهور حرکت می‌کند که منتظر واقعی باشد

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به وظیفه شیعیان در عصر غیبت گفت: جامعه مهدوی باید منتظر ظهور باشد و جامعه‌ای به سمت انتظار حرکت می‌کند که از همه نظر منتظر واقعی باشد و بی‌خیال نباشد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵ استانها قم نظرات

آیت‌الله حسن ممدوحی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قم، با اشاره به فرارسیدن سال روز امامت حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: امام زمان (عج) از طرف خداوند برای هدایت انسان‌ها فرستاده‌شده است و باید در مسیر ایشان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: انتظار برای ظهور امام زمان (عج) دارای شرایط است انسان منتظر از خصوصیات اخلاقی و ویژگی‌های خاصی برخوردار است که باید آن‌ها را رعایت کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: اینکه شیعه در عصر غیبت هیچ اقدامی انجام ندهد و فقط در لفظ بگوید که منتظر ظهور است درست نیست چون انتظار فرج دارای شرایط خاصی است.

استاد حوزه علمیه با تأکید بر لزوم تبعیت از نائب امام زمان (عج) در عصر غیبت بیان کرد: نائب امام زمان (عج) مرجع تقلید است و حکم وی الهی است و تخلف از آن به‌هیچ‌عنوان جایز نیست و باید از آن تبعیت کرد.

آیت‌الله ممدوحی با تأکید بر حرکت جامعه در مسیر مهدویت عنوان کرد: در این زمینه همگان وظیفه‌دارند و روحانیت باید در برابر شبهاتی که توسط دشمن علیه امام زمان (عج) مطرح می‌شود ایستادگی کرده و حرکت در مسیر حضرت مهدی (عج) مورد تأکید باشد.

وی با اشاره به وظیفه شیعیان در عصر غیبت گفت: جامعه مهدوی باید منتظر ظهور باشد و جامعه‌ای به سمت انتظار حرکت می‌کند که از همه نظر منتظر واقعی باشد و بی‌خیال نباشد.

انتهای پیام/م

R7854/P1486/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۲۴۶۸/قم_جامعه_ای_به_سمت_ظهور_حرکت_می_کند_که_منتظر_واقعی_باشد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: