Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:49:08 GMT

نظارت پلیس اماکن بر صنوف خاص در استان گیلان تشدید می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۴۹۹۰/نظارت_پلیس_اماکن_بر_صنوف_خاص_در_استان_گیلان_تشدید_می_شود

نظارت پلیس اماکن بر صنوف خاص در استان گیلان تشدید می‌شود

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی گیلان گفت: پلیس اماکن در سال ۹۶ با نیروی مضاعف‌تری بازدیدهای محسوس و نامحسوس خود به‌ویژه از صنوف خاص را انجام می‌دهد.

سرهنگ رضا محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشتبا بیان اینکه هدف پلیس نظارت بر اماکن عمومی ایجاد فضای سالم اقتصادی استاظهار داشت: طرح های اجرایی و نظارتی پلیس نظارت بر اماکن عمومی در سال 96 به صورت مدون‌تری انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومیگیلانبا اشاره به16 هزار و 487 فقره پرونده ورودی در سال 95 به اداره اماکن گیلان گفت: پلیس اماکن چه در بعد صلاحیت فردی، انتظامی و ترافیکی به تمامی این استعلام‌ها رسیدگی کرد و به آن‌ها پاسخ دادزیرا قانون ما را موظف به منع ورود افراد ناباب به حوزه اقتصاد کرده است.

وی با بیان اینکه پلیس اماکن در حوزه نظارتی و کنترلی در سال 95 از بیش از 55 هزار و 169 مورد ازمکان‌های عمومی در سطح استان بازدید محسوس داشت افزود: این امر نشان دهنده این است که پلیس اماکن در تمامی حوزه‌های صنفی اشراف کامل دارد و تمامی این بازدیدهای نظارتی نیز صرفاً برای فراهم کردن آرامش شهروندان و فعالیت‌های اقتصادی است.

محمدزاده با اشاره به اینکه در سال 95 پلیس اماکن بیش از 11 هزار و 788 مورد تذکر کتبی و بیش از 8 هزار و 944 مورد اخذ تعهد کتبی داشته است، اظهار داشت: تمامی این پرونده‌ها جهت رسیدگی به مراجع قضایی و مربوطه ارجاع داده شدند.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان با بیان اینکه پلیس اماکن در سال 96 برای صنوف خاصویژه برنامه‌های مدون‌تری دارد گفت: پلیس اماکن در سال 96 با نیروی مضاعف‌تری بازدیدهای محسوس و نامحسوس خود به‌ویژه از صنوف خاص را انجام می‌دهد.

وی گفت: این صنوف خاص شامل کافی نت، کافی شاپ، سفره خانه‌های سنتی، چایخانه‌ها، قلیانسراها، تالارهای عروسی، آرایشگاه‌های زنانه و مردانه، مشاوران املاک و اتومبیل و عکاسان و فیلمبرداران هستندکه اگر مقررات و ضوابط تعریف شده خود را رعایت نکنند و باعث ناامنی شوند قاطعانه برخورد می‌کند.

محمدزاده با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش شهروندان دغدغه پلیس است افزود: شهروندان می‌توانند هرگونه بی‌نظمی و ناامنی در اماکن عمومی را از طریق شماره تلفن 110 و یا شماره تلفن شبانه روزی اختصاصی پلیس نظارت بر اماکن عمومی استان گیلان 2183484اطلاع دهند.

انتهای پیام/

R7877/P1357/S6,71/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۴۹۹۰/نظارت_پلیس_اماکن_بر_صنوف_خاص_در_استان_گیلان_تشدید_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: