Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@18:00:43 GMT

انتخاب حلقه نامزدي براي متولدين ماه هاي مختلف

تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۰۶۰/انتخاب_حلقه_نامزدی_برای_متولدین_ماه_های_مختلف

خبرگزاري آريا - وب‌سايت بدونيم: اگر ميخواهيد بدانيد که کدام حلقه نامزدي مطابق شخصيت شماست، اين مطلب را بخوانيد.

برج فلکي Aries (حمل-قوچ)

شما فردي هستيد با اعتماد به نفس بالا و بسيار فعال. در کارهاي خودتان جسور و بي پروا هستيد. بنابراين حلقه اي راحت با سايز کوچک براي شما مناسب است. شما به رنگ هاي تيره مثل قرمز علاقه داريد و هنگام انتخاب حلقه به سمت الماس مي رويد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!









برج فلکي Taurus ( ثور، گاو)

حلقه شما همه چيز شماست و آنچه را انتخاب مي کنيد که دلتان مي خواهد. رنگ هايي را دوست داريد که حس رمانتيک به شما بدهد. مثل صورتي کم رنگ. در کل اجناس با کيفيت مي پسنديد و به دنبال خودنمايي نيستيد.






برج فلکي Gemini ( جوزا، دوپيکر)

شما به هر مدلي راضي نمي شويد. در واقع بهترين نکته در شما اين است که عاشق سورپرايز هستيد و از تغيير واهمه نداريد. بسيار بازيگوش هستيد بنابراين يک هديه غيرمنتظره مثل طلا مي تواند بهترين حلقه نامزدي براي شما باشد.






برج فلکي Cancer ( سرطان، خرچنگ)

ممکن است شما عاشق سبک کلاسيک باشيد اما هيچ چيز نمي تواند جلوي گرد شدن چشم شما را در مقابل مرواريد بگيرد. سفيد براق و نقره ترکيب رنگ مطلوب شماست. حلقه نامزدي شما در عين ظرافت بسيار جلب توجه خواهدکرد.






برج فلکي Leo (اسد، شير)

برج اسد بسيار پرهياهو و باهوش است و مي داند که چگونه ديگران را مجذوب خود کند. حلق نامزدي شما هم بايد همانند شخصيت شما باشد. پس يک رنگ گرم مثل طلايي و زرد انتخاب کنيد تا ديگران براقيتي که به انگشتان شما افزوده شده را تحسين کنند.






برج فلکي Virgo ( سنبله، دوشيزه)

بسيار جزئي نگر هستيد. اين طبيعت شماست که تمام پيچ و خم و زواياي سننگ انگشتر را بررسي مي کنيد. بنابراين به دنبال انگشتر بسيار ظريف اما محکم خواهيد بود.






برج فلکي Libra ( ميزان، ترازو)

بي شک آبي رنگ شماست اما نه هر رنگ آبي. رنگ مطلوب شما بين آبي مايل به ارغواني و آبي نفتي است. بنابراين مي توان نتيجه گرفت که رنگ مورد علاقه شما ياقوتي است. از آنجا که ظاهري متعادل را مي پسنديد سنگ حلقه نامزدي شما بايد الماس باشد.






برج فلکي Scorpio (عقرب، کژدم)

شما انساني قوي هستيد و بيشتر تمايل به رنگ هاي تيره مثل سياه و قرمز داريد. بنابراين الماس معمولي روشن براي شما کافي نيست. براي حلقه نامزدي به دنبال ياقوت سرخ باشيد.





برج فلکي Sagittarius (کمان)

برج کمان بسيار ماجراجو و تغييرپذير است. رنگ بنفش او را شگفت زده خواهد کرد. او به سرعت شيفته حلقه منحصر به فرد خود خواهد شد. حلقه اي که بسيار ساده است. بنابراين انسان ايرادگيري نيست.






برج فلکي Capricorn ( جدي، بزغاله)

کمال گرايي شما غيرقابل انکار است. زيبايي انگشتر و سنتي بودنش براي شما قابل تحسين است بنابراين شکي نيست که دوست داريد حلقه نامزدي شما الماس باشد. وقتي صاحب حلقه مي شويد بسيار مراقب آن هستيد و هميشه آن را جلا مي دهيد.






برج فلکي Aquarius ( دلو)

آبي لاجوردي رنگ موردعلاقه شماست که هر روز آن را مي پوشيد. اگر حلقه نامزدي شما کمي با آنچه که مي خواستيد تفاوت داشته باشد برايتان اهميت چنداني نخواهد داشت. شما براي خودتان تيپ مي زنيد حتي در مورد جواهرات هم همينطور هستيد. بنابراين حلقه اي که هويت خاصي نداشته باشد نمي توانيد حتي تصورش را بکنيد.






برج فلکي Pisces (حوت، ماهي)

شما نياز به حلقه اي داريد که بتوانيد غرق زيبايي آن شويد. رنگ مطلوب شما سبز دريايي است و سمبل ماه تولد شما ماهي. بنابراين الماس رنگ اقيانوسي رنگ مناسب شماست.




منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۰۶۰/انتخاب_حلقه_نامزدی_برای_متولدین_ماه_های_مختلف را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: