Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-20@03:24:05 GMT

5 کشته و زخمی در تصادف سمند و کمری

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۰۷۱/۵_کشته_و_زخمی_در_تصادف_سمند_و_کمری

5 کشته و زخمی در تصادف سمند و کمری

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، سرهنگ احمد احمدی گفت: در پی اعلام یک فقره تصادف فوتی در جاده فیروزآباد به قیرو کارزین بعد از جایدشت، بلافاصله مأموران به محل مورد نظر اعزام و مشاهده کردند یک دستگاه تویوتا کمری با یک دستگاه سمند برخورد.

وی افزود: در پی این حادثه، راننده و یکی از سرنشینان خودرو سمند فوت و سه سرنشین دیگر خودرو سمند نیز مجروح شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه شمال استان فارس بیان کرد: به علت بر هم خوردن صحنه علت تصادف در دست بررسی و تحقیق است.

به اشتراک گذاری کد خبر : 2853334061523747606 برچسب‌ها : تصادف تصادف سمند و کمری 5 کشته و زخمی در تصادف سمند و کمری لینک کوتاه : اخبار مرتبط برخورد پراید و سمند 3 کشته برجای گذاشت جمعه 14 آبان 1395 19:09 سمند در آتش سوخت سه شنبه 21 دی 1395 14:29 یک کشته در تصادف پژو و سمند در یاسوج پنج شنبه 14 اردیبهشت 1396 08:46

ارسال نظر

مخاطبان گرامی، برای انتشار نظرات لطفا نکات زیر را رعایت فرمایید: 1- نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید. 2- نظرات حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های اسلامی منتشر نمی‌شود. 3- نظرات پس از ویرایش ارسال می‌شود. تصویر امنیتی : پربازدیدها مقاومت همسر علی لاریجانی برای نپذیرفتن ریاست صدا و سیما بریز و بپاش‌های ثروتمندان در دبی+عکس محسن هاشمی نمی ‌تواند شهردار شود آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر +عکس زن جوان در دام شیطانی بادیگارد قلابی محله دربند، 55 سال قبل +عکس مراسم آشتی کنان عباس جدیدی و علیرضا دبیر+عکس این محصولات غذایی را نخورید عکاس ایرانی با این عکس برنده مسابقه جهانی شد سناریوی 4 مرد اعدامی برای نجات هم‌سلولی لیست همه پربازدیدها برگزیده‌ها هاوال H9 هم بروز شد اما طوفان هاوال به ایران نرسید!+عکس بررسی جدایی سازمان ثبت اسناد و املاک از قوه قضاییه در مجلس جزئیات جدید محدودیت رانندگی برای نو گواهینامه‌ها رییس مافیا در ایتالیا به قتل رسید +عکس نوکیا 9 با نام TA-1004 در گیک بنچ رؤیت شد مشخصات اکسپریا XZ1 Compact و X1 سونی لو رفت نشان توفان 60 کیلومتری در 59 جای کرج + عکس سامسونگ اولین نمایشگر کاملا منعطف جهان را به نمایش می‌گذارد آخرین قیمت خودروهای خوب تولید داخل +جدول رندرهایی از آیپد پروهای جدید منتشر شد + عکس آخرین مطالب همه سایت 13:44 5 کشته و زخمی در تصادف سمند و کمری 13:44 اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار با لخویا 13:43 سنگ کلیه در کدام استان ها شایع تر است؟ 13:38 ناتوی عربی، رویای سعودی 13:36 کبودی زیر چشم عباس جدیدی سوژه شد +عکس 13:36 واردات ۳۶۴ قلم کالای مشابه تولید داخل ممنوع شد 13:36 تغییر زمان تردد در محدوده زوج و فرد در ماه دمضان 13:16 جلسه شورای اسلامی شهر تهران 13:09 ببر به دعوای زن و شوهر پایان داد! +فیلم 12:53 ماجرای شب کشته شدن بن لادن از زبان زن چهارم فهرست همه مطالب جام جم آنلاین © 2015 | کلیه حقوق این وب سایت متعلق به موسسه فرهنگی مطبوعاتی جام جم است. ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۰۷۱/۵_کشته_و_زخمی_در_تصادف_سمند_و_کمری را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: