Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@18:33:37 GMT

برگزیدگان سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان مشخص شدند/خراسانیها رتبه نیاوردند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۲۲۳/برگزیدگان_سی_و_سومین_جشنواره_ملی_قرآن_و_عترت_دانشجویان_مشخص_شدند_خراسانیها_رتبه_نیاوردند

برگزیدگان سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان مشخص شدند/خراسانیها رتبه نیاوردند

به گزارش قدس آنلاین، آئین تقدیر از برگزیدگان سی و سومین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور صبح امروز در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

به گزارش قدس آنلاین،در این مراسم که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد از فرشاد گهتونی از دانشگاه فرهنگیان ایلام و مهشید همتی از دانشگاه آزاد اسلامی خوراسگان تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در بخش تلخیص کتاب، طیبه قمری از دانشگاه فرهنگیان همدان؛ احسان کشت ورز از دانشگاه فرهنگیان فارس و حمید راستی از علوم پزشکی تبریز تقدیر شدند.

در بخش فناوری، سروش سالاری از دانشگاه فرهنگیان خوزستان، سحر محبی نسب از دانشگاه فنی و حرفه‌ای اهواز و رامین امیراصلانی از دانشگاه مراغه تقدیر شدند.

در بخش نرم افزار قرآنی نیز فاطمه غیبی و محسن جلالی و رضا منصوری مورد تقدیر قرار گرفتند.
منبع:تسنیم
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۲۲۳/برگزیدگان_سی_و_سومین_جشنواره_ملی_قرآن_و_عترت_دانشجویان_مشخص_شدند_خراسانیها_رتبه_نیاوردند را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: