Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@23:35:25 GMT

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در شهر اخلاق برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۲۴۴/جشن_آغاز_امامت_حضرت_مهدی_عج_در_شهر_اخلاق_برگزار_می_شود

جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عج) در شهر اخلاق برگزار می‌شود

خبرگزاری شبستان: فرماندار سمنان گفت: جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) به مناسبت آغاز امامت و ولایت حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه شریف)، دراین شهرستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید عباس دانایی امروز(1آذر) در جمع خبرنگاران گفت: جشن آغاز امامت حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه شریف) با عنوان «عید بیعت »، هشتم ربیع الاول (ششم آذر ماه) ساعت 18:30 در سالن شهید مطهری سمنان برگزارو شرکت برای عموم مردم آزاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ترویج معارف و فرهنگ مهدویت، تجدید میثاق با امام عصر(عجل الله تعالی فرجه شریف) و انتظار و آشنایی قشر جوان با اهمیت ولایت و باورهای دینی از اهداف برگزاری این جشن عنوان شده است.

 

دانایی اجرای مولودی خوانی، نمایش، سرود را از بخش های این مراسم عنوان وخواستار ورود جدی دستگاههای فرهنگی و اجتماعی و مذهبی در برگزاری هرچه با شکوه تر این برنامه و توسعه و بسط نشاط معنوی در جامعه شد.

 

فرماندار سمنان بر تبیین، معرفی و اهمیت نهم ربیع‌الاول تأکید وهمچنین خواستار اطلاع رسانی مناسب و گسترده به اقشار مختلف مردم شهرستان برای شرکت در این جشن بزرگ شد و از اصحاب رسانه و مطبوعات خواست تا نسبت به تبیین اهمیت و جایگاه مهم نهم ربیع الاول و فرهنگ مهدویت اهتمام ویژه تر داشته باشند.

پایان پیام/276

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۲۴۴/جشن_آغاز_امامت_حضرت_مهدی_عج_در_شهر_اخلاق_برگزار_می_شود را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: