Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@19:59:54 GMT

زمان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون غیرپزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۲۵۶/زمان_ثبت_نام_در_رشته_های_بدون_آزمون_غیرپزشکی_اعلام_شد

زمان ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون غیرپزشکی اعلام شد

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرو انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آبان ماه رشته های گروه علوم پزشکی و از آنجایی که برخی از داوطلبان علاقه مندی خود را به پذیرش در رشته های بدون آزمون گروه غیر پزشکی اعلام نمودند ثبت نام این دوره برای داوطلبان متقاضی آغاز و تا روز چهارشنبه 23 آذر ماه ادامه خواهدداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام مرکز سنجش و پذیرش نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند .

داوطلبان لازم است 48 ساعت پس از انتخاب رشته/ محل از سامانه جهت طی فرآیند ثبت نام به واحددانشگاهی محل پذیرش مراجعه نمایند. شروع به تحصیل این دسته از پذیرفته شدگان نیمسال دوم سال تحصیلی جاری خواهد بود.

انتهای پیام/

پذیرش رشته های بدون آزمون گروه غیر پزشکی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۲۵۶/زمان_ثبت_نام_در_رشته_های_بدون_آزمون_غیرپزشکی_اعلام_شد را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: