Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-20@12:33:39 GMT

آغاز مراحل اجرایی دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز از ۲ ماه آینده

تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۵۵۳۶۳/آغاز_مراحل_اجرایی_دومین_میدان_میوه_و_تره_بار_شیراز_از_۲_ماه_آینده

آغاز مراحل اجرایی دومین میدان میوه و تره‌بار شیراز از ۲ ماه آینده

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز گفت: پس از پایان مراحل حقوقی و تشریفات اداری، مراحل اجرایی دومین میدان میوه و تره‌­بار شیراز از دو ماه آینده در جاده امیرکبیر آغاز می‌شود. ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۶ استانها فارس نظرات

محمدرضا محمدحسن­‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با بیان اینکه تنها میدان میوه و تره­‌بار شیراز ظرفیت کافی برای توزیع حجم بالای محصولات کشاورزی را ندارد، اظهار داشت: تلاش‌هایی مبنی بر  راه‌­اندازی دومین میدان با سرمایه­‌گذاری بخش خصوصی در حال انجام است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز با اشاره به اینکه سرمایه‌­گذار خصوصی در احداث دومین میدان سرمایه‌گذاری کرده است و بخشی از مجوزات قانونی را نیز از قبل اخذ کرده‌­اند، گفت: با پایان مراحل قانونی و تشریفات اداری، پیش‌­بینی می­‌شود مرحله اجرایی این میدان از دو ماه آینده آغاز شود تا پس از اتمام، توزیع میوه و تره‌­بار بخشی از شهر را به عهده گیرد.

وی همچنین میدان فعلی میوه­ و تره بار را تابلو شیراز خواند  و نجات این میدان از وضعیت فعلی و توسعه و ساماندهی کمی و کیفی و زیباسازی آن را ضرورتی دانست که معاونت خدمات شهری و سازمان ساماندهی مشاغل شهرداری به آن اهتمام دارد.

محمدحسن­‌پور افزود: احداث و بهره­‌برداری از دومین میدان میوه و تره­‌بار شیراز توزیع محصولات کشاورزی را کارآمد و مناسب‌­تر می‌کند.

لازم به ذکر است در خبری که 20 مردادماه در این خبرگزاری منتشر شد، افتتاح و بهره‌برداری این پروژه 2 ماه آینده ذکر شده بود در صورتی که تاکید معاون خدمات شهری شهرداری شیراز بر آغاز مراحل اجرایی تا 2 ماه دیگر بوده است. 

انتهای پیام/م

R41382/P1486/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۵۳۶۳/آغاز_مراحل_اجرایی_دومین_میدان_میوه_و_تره_بار_شیراز_از_۲_ماه_آینده را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: