Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@15:23:51 GMT

تولد شهید محمد غفاری در گلزار شهدای همدان

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۷۸۶۲/تولد_شهید_محمد_غفاری_در_گلزار_شهدای_همدان

تولد شهید محمد غفاری در گلزار شهدای همدان

تولد شهیدمحمد غفاری صبح امروز در گلزار شهدای همدان برگزار شد .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از همدان ورزش،شهید "محمد غفاری" 27 سال سن داشت و اهل همدان بود. از آن بچه های دوست داشتنی که هر پدری آرزوی آن را دارد.

 

مظلوم، متین، خوش رفتار و درسخوان بود و به تازگی هم ازدواج کرده بود. هر سال در ایام محرم به مناسبت شهادت سرور و سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین در منزل پدریاش مراسم عزاداری برپا میکردند تا اینکه بنا به گفته خودش: یکی از همان روزها (محرم 1388)، بعد از مراسم خیلی خسته شده بودم آخرشب بود خوابیدم کمی قبل از اذان صبح بود که در خواب شهید علی چیت سازیان را دیدم، چند نفری هم همراه ایشان بودند که من نشناختم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان رو به من کرد و گفت: حتما به مراسم شما میآیم و به شما سر میزنم. درحالی که لبخند قشنگی روی لبانش نقش بسته بود که زیبایی و نورانیت چهرهاش را دو چندان میکرد. دلتنگی شدیدی مرا احاطه کرد و دوست داشتم که با آنان باشم، موقع خداحافظی گفتم: علی آقا من میخواهم همراه شما بیایم، گفت: شما هم میآیی اما هنوز وقتش نرسیده است!
 

شهید غفاری در تاریخ 13 شهریور 1390 در سردشت و در تپه جاسوسان در درگیری با اشرار همراه با تعدادی دیگر از پاسداران یگان ویژه صابرین به شهادت رسید.

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۷۸۶۲/تولد_شهید_محمد_غفاری_در_گلزار_شهدای_همدان را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: