Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@03:07:09 GMT

صف طولانی کامیون‌های چغندر در کارخانه قند مغان/ انتظار سه روزه رانندگان برای تحویل بار+فیلم

تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۲۱۵۵۸۰۰۴/صف_طولانی_کامیون_های_چغندر_در_کارخانه_قند_مغان_انتظار_سه_روزه_رانندگان_برای_تحویل_بار_فیلم

صف طولانی کامیون‌های چغندر در کارخانه قند مغان/ انتظار سه روزه رانندگان برای تحویل بار+فیلم

‍‍‍‍‍‍

رانندگان کامیون‌های حمل‌کننده چغندر قند، گاهی تا سه روز هم برای‌تخلیه بار در صف کارخانه قند مغان معطل می‌شوند که این مساله باعث گلایه مندی آنها شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آران مغان، همه ساله با فرا رسیدن فصل پاییز و سرد شدن هوا، اکثر کشاورزان شهرستان پارس آباد مغان و شهرهای اطراف بدلیل اینکه سرما به چغندرهایشان آسیب نزند محصولشان را زود برداشت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تقریبا از 10 روز پیش برداشت «چغندر» از اراضی شهرستان پارس آباد مغان آغاز شده است و چغندرکاران با عنایت به هوای گرم تلاش می کنند تا با توجه به فصل پاییز و ناپایداری هوا، هر چه سریعتر محصول خود را برداشت و تحویل تنها مرکز خرید چغندر در شمال غرب کشور یعنی کارخانه قند مغان در شرکت کشت و صنعت مغان کنند.

این روزها اما به دلیل حجم گسترده برداشت و تحویل چغندر به کارخانه قند مغان، صف طولانی از کامیون ها و تریلی های باربر را به دنبال داشته است. بطوری که این صف های طولانی موجب گلایه مندی رانندگان شده، به نحوی که این مساله کار آن ها را با کُندی مواجه کرده و رانندگانی که این روزها می خواهند کار کنند و درآمد حلالی برای گذران زندگی خود کسب کنند حالا بیش از دو شبانه روز در صف تحویل چغندر در انتظار مانده اند.

از سویی چغندرکاران نیز با توجه به صف های طولانی در کارخانه قند مغان، از سرما و بارش ناگهانی باران و احتمال آسیب به محصولی که در کامیون ها بابت حمل آن پول داده اند، نگرانند و از مسئولان ذیربط درخواست رفع این مشکل را دارند.

گفته می شود، امسال حدود 3 هزار و 200 هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت مغان و شهرستان های همجوار به کشت محصول چغندر قند اختصاص یافته است که پیش بینی می شود با خرید بیش از 200هزارتن محصول چغندر قند بیش از 20 هزار تن شکر در کارخانه قند مغان استحصال گردد.

کارخانه قند مغان با قدمتی بیش از نیم قرن در زمینی به مساحت 43 هکتار در شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان احداث شده و با ظرفیت 5 هزار تن چغندر قند در روز توان تولید شکر سفید، ملاس و تفاله را دارد.

در فیلم زیر صف عریض از کامیون‌ها و تریلی ها برای تحویل بار چغندر به کارخانه قند مغان را مشاهده می کنید.

انتهای پیام/

صف طولانی کامیون‌های چغندر در کارخانه قند مغان+فیلم دانلود

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۵۸۰۰۴/صف_طولانی_کامیون_های_چغندر_در_کارخانه_قند_مغان_انتظار_سه_روزه_رانندگان_برای_تحویل_بار_فیلم را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی: